Суперечки щодо реклами American Eagle не призвели до зростання продажів

Поки що скандал навколо реклами джинсів американської компанії з продажу одягу та аксесуарів American Eagle за участю актриси Сідні Суїні наробив багато галасу навколо бренду, але не більше. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Adweek.
Відвідуваність американського сайту American Eagle різко зросла після запуску рекламної кампанії 23 липня (28 липня зростання трафіку склало 60% рік до року). Проте бурхливі онлайн-дебати поки що не супроводжувалися збільшенням продажів: частка бренду на ринку джинсового одягу залишилася практично незмінною і з початку скандалу вагалася від 17,5% до 19%.
При цьому ціна акцій American Eagle зросла приблизно на 15% з моменту дебюту реклами, завдяки підтримці американського президента Дональда Трампа. Глава США назвав "найгарячішою у світі" рекламу з Суїні і заявив, що джинси American Eagle "розлітаються з полиць".
Нагадаємо, American Eagle представила колаборацію з Суїні для осінньої кампанії "Sydney Sweeney Has Great Jeans" ("У Сідні Суїні чудові джинси"). На сьогоднішній день це найдорожча рекламна кампанія бренду.
Реклама опинилася в центрі уваги через сексуалізований образ Суїні та спірного слогана «Great Genes / Great Jeans» («Хороші гени / хороші джинси»). Подібна гра слів викликала хвилю критики в соцмережах — користувачі побачили в ній посилання на євгеніку, дискримінацію і навіть нацизму.
Читайте також: Бейонсе та Levi's завершили масштабну кампанію новою спільною колекцією
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, фешн ритейл, джинси, сідні суїні
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар