13 серпня 2025

Суперечки щодо реклами American Eagle не призвели до зростання продажів

Суперечки щодо реклами American Eagle не призвели до зростання продажів
368

Поки що скандал навколо реклами джинсів американської компанії з продажу одягу та аксесуарів American Eagle за участю актриси Сідні Суїні наробив багато галасу навколо бренду, але не більше. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Adweek.

Відвідуваність американського сайту American Eagle різко зросла після запуску рекламної кампанії 23 липня (28 липня зростання трафіку склало 60% рік до року). Проте бурхливі онлайн-дебати поки що не супроводжувалися збільшенням продажів: частка бренду на ринку джинсового одягу залишилася практично незмінною і з початку скандалу вагалася від 17,5% до 19%.

При цьому ціна акцій American Eagle зросла приблизно на 15% з моменту дебюту реклами, завдяки підтримці американського президента Дональда Трампа. Глава США назвав "найгарячішою у світі" рекламу з Суїні і заявив, що джинси American Eagle "розлітаються з полиць".

Нагадаємо, American Eagle представила колаборацію з Суїні для осінньої кампанії "Sydney Sweeney Has Great Jeans" ("У Сідні Суїні чудові джинси"). На сьогоднішній день це найдорожча рекламна кампанія бренду.

Реклама опинилася в центрі уваги через сексуалізований образ Суїні та спірного слогана «Great Genes / Great Jeans» («Хороші гени / хороші джинси»). Подібна гра слів викликала хвилю критики в соцмережах — користувачі побачили в ній посилання на євгеніку, дискримінацію і навіть нацизму.

Читайте також: Бейонсе та Levi's завершили масштабну кампанію новою спільною колекцією

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також