McDonald’s вперше випустив протеїнову котлету для бургера

Індійські філії мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s відзначають високий попит на протеїнову вегетаріанську котлету (слайс/скибочка) для бургера. В Індії цей продукт, розроблений на основі сої та гороху, був представлений вперше у світі, і одразу ж завоював популярність серед споживачів. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У рамках нової рекламної стратегії, McDonald’s планує активно просувати білкові добавки в їжі спільно з виробником молочної продукції, відомим актором Болівуду Ранвіром Сінгхом та провідними кухарями. Вартість білкової котлети складає 30 центів. У липні було продано 32 тис. одиниць продукту за добу після його запуску.
Білок позиціонується в Індії як важливий компонент щоденного раціону для людей різного віку, а не просто модна добавка для спортсменів. Індія, відома своїм високим відсотком вегетаріанців (майже 30% з 1,4 млрд громадян), є перспективним ринком для подібних продуктів.
На тлі особливостей раціону, в якому переважають злаки частково через заборону на вживання яловичини, споживання м'яса в Індії становить лише 6,6 кг на людину на рік — це один із найнижчих показників у світі порівняно зі 123 кг у США та 70,5 кг у Китаї (дані ООН за 2022 рік). За оцінками уряду Індії, 73% населення мають дефіцит білка.
Читайте також: McDonald's відроджує всесвіт McDonaldland після 20-річної перерви
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, макдональдс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар