Глава McDonald's повідомив про зниження інтересу до американських брендів за кордоном

CEO McDonald's Кріс Кемпчинські в інтерв'ю телеканалу CNBC заявив, що "аура навколо США трохи померкла", висловивши стурбованість тим, що суспільне сприйняття американської продукції за кордоном погіршується. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Кемпчинскі розповів, що компанія провела чотири глобальні опитування, під час яких респондентів просили оцінити ставлення до США, американських брендів і безпосередньо до McDonald's. За результатами досліджень було зафіксовано зниження позитивного сприйняття образу Америки.
Проте, за словами Кемпчинські, зміна у сприйнятті не торкнулася McDonald's. Глава компанії наголосив, що довгострокова присутність мережі на міжнародних ринках допомогла зберегти довіру споживачів.
З метою протидіяти зміні сприйняття Кемпчинські оголосив про стратегію посилення локальної ідентичності бренду. McDonald's прагне «влитися» в життя понад 100 країн, де працює.
Паралельно компанія активно працює над ціновою доступністю: повертає спеціальні комбо-меню з економією до 15%, а також акцію «купи один, отримай другий за $1».
Читайте також: McDonald’s вперше випустив протеїнову котлету для бургера
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар