Британський маркетплейс OnBuy виходить на 20 європейських ринків

OnBuy, один із найшвидшозростаючих маркетплейсів Великої Британії, до кінця 2025 року планує працювати вже у 20 країнах Європи. Платформа наголошує, що не має власних запасів і не конкурує зі своїми ритейлерами, надаючи їм справедливіші умови співпраці. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Сьогодні OnBuy вже представлений у 12 країнах, зокрема Німеччині, Франції, Іспанії, Італії, Нідерландах, Бельгії, Австрії, Греції, Фінляндії, Португалії, Ірландії та Словаччині. Наразі триває розширення ще на вісім ринків, що дозволить платформі охопити більшу частину ЄС.
Компанія, заснована у 2016 році, позиціонує себе як надійна альтернатива Amazon та eBay. У найближчі 12 місяців OnBuy розраховує досягти валових продажів (GMV) у розмірі 100 мільйонів фунтів стерлінгів (приблизно 115 млн євро) та залучити 5 мільйонів нових клієнтів. Серед ключових драйверів зростання – програма кешбеку, яка вже забезпечила понад 50% повторних покупок у Великій Британії.
Читайте також: Amazon збільшив доходи від реклами на 22%
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн ритейл, маркетплейс, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар