Додаток Lidl Plus можна рекламувати як безкоштовний, попри збір персональних даних

Вищий земельний суд Штутгарта відхилив позов Німецької федерації організацій споживачів (vzbv) проти бонусної програми Lidl Plus. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Захисники прав споживачів вимагали заборонити використання терміну «безкоштовний», адже користувачі фактично «платять» персональними даними. Суд дійшов висновку, що під поняттям «ціна» в німецькому та європейському законодавстві мається на увазі лише грошова сума.
Таким чином, Lidl не зобов’язаний змінювати дизайн додатку і може надалі позиціонувати його як безкоштовний. Суд також наголосив, що інформація про збір і використання даних чітко прописана в умовах, з якими користувачі мають погодитися під час реєстрації.
Попри це, vzbv планує оскаржити рішення у Федеральному суді правосуддя (BGH). «Бонусні додатки в жодному разі не є безкоштовними – споживачі оплачують їх персональними даними», – заявила член правління організації Рамона Поп, підкресливши, що користувачів слід краще інформувати про справжню ціну знижок.
Читайте також: Lidl представив новий міжнародний слоган
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, додаток лідл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар