McDonald's відмовляється від реклами, створеної за допомогою ШІ
Нідерландська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's вирішила відмовитися від рекламного ролику, знятого до Різдва за допомогою штучного інтелекту. Після недовгого періоду демонстрації матеріал видалили з усіх медіаресурсів. За словами представників McDonald's, причиною стала негативна реакція споживачів на такий спосіб створення реклами. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
45-секундну рекламу було створено за допомогою генеративних кліпів зі штучним інтелектом та опубліковано на YouTube-каналі McDonald's Netherlands 6 грудня. На відміну від традиційних ідеально-святкових новорічних картинок цей ролик показав іншу сторону свят – божевільну, хаотичну і дуже стресову.
Те, що зазвичай, лишається за кадром, – метушня, хаос, дедлайни та навіть небезпечні пригоди із розвішуванням гірлянд, – стало сюжетом цього ролика. Вперше у новорічній рекламі з’явився відвертий погляд на «найжахливішу пору року». А реклама, створена за допомогою ШІ, ще більше підкреслила іронічність того, що відбувається у житті людей під час підготовки до свят.
Однак глядачі в соціальних мережах засудили цей ролик, посилаючись на використання штучного інтелекту у фільмі. Один з коментаторів назвав його «найжахливішою рекламою, яку я бачив цього року».
9 грудня McDonald's у Нідерландах видалив відео, додавши у заяві для ЗМІ, що цей момент став «важливим уроком», оскільки компанія досліджувала «ефективне використання штучного інтелекту». Саму рекламу для McDonald's створили голландська компанія TBWANeboko та американська продюсерська компанія The Sweetshop.
Використання ШІ при створенні рекламного контенту стала справжнім світовим трендом, говорять експерти. Зокрема, такі відомі бренди як Coca-Cola покладаються на нього дедалі більше. Однак ці зміни викликають неоднозначну реакцію в аудиторії.
Читайте також: McDonald's вперше випустив колекцію іграшок для собак
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, макдональдс, реклама макдональдс, інновації в маркетингу, інновації в рекламі, штучний інтелект
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























