15 грудня 2025

CEO Unilever назвав рекламні розсилки великих брендів «підозрілими»

CEO Unilever назвав рекламні розсилки великих брендів «підозрілими»
110

Британський виробник товарів повсякденного попиту Unilever змінює маркетингову стратегію у відповідь зміни у сприйнятті споживачів. Про це заявив генеральний директор компанії "Фернандо Фернандес", повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Storyboard18.

На думку глави Unilever, традиційні рекламні розсилки великих брендів все частіше сприймаються як «підозрілі», що знижує їхню ефективність. Зараз Unilever активно розвиває мережу блогерів - під її керуванням майже 170 тис. інфлюєнсерів у сегменті краси та здоров'я і близько 300 тис. по всьому портфелю брендів.

Фернандес нагадав, що протягом десятиліть Unilever "відточувала мистецтво масштабування": великі медіабюджети та глобальні рекламні кампанії, розраховані на багатомільйонну аудиторію. Тепер виробник робить ставку на довіру, одного масштабу вже недостатньо, оскільки все частіше доводиться завойовувати, а не декларувати.

Глава компанії наголосив, що споживачі частіше орієнтуються на рекомендації інших людей, а не на традиційну рекламу, що робить "рекомендації від людей до людей" центром нової маркетингової стратегії. Фернандес вказав на важливість залучення талановитих авторів контенту та посилення внутрішніх компетенцій компанії для успішної реалізації такої стратегії.

При цьому Unilever має намір зберегти інвестиції в маркетинг та цифровий контент, розраховуючи, що ставка на інфлюєнсерів та «довірчі рекомендації» стимулюватимуть зростання продажів та зміцнюватимуть позиції брендів на ринку. "Свідома неконкурентоспроможність рівносильна недбалості", - вважає Фернандес.

Поточну маркетингову діяльність Unilever він оцінив на «шість чи шість із половиною балів», що значно нижче восьми чи дев'яти балів, яких, на його думку, має досягти компанія. За словами Фернандо Фернандеса, мета полягає не в поступовому поліпшенні, а в кардинальній зміні, яка стосується всіх аспектів — від розробки продуктів до підтвердження цінності брендів на ринку.

Читайте також: Unilever планує замінити чверть із 200 топ-менеджерів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також