16 грудня 2025

Unilever вчиться відпрати «плями покоління Z»

Unilever вчиться відпрати «плями покоління Z»
95

Плями від червоного вина та соусу каррі на одязі британців поступово змінюються на плями від матчу, латте та бабл-ті. У зв'язку з цим компанія Unilever вирішила оновити рецепти порошків Persil і Surf — щоб вони справлялися із «плямами покоління Z». Наразі пральні бренди реагують не просто на бруд, а на культурні тренди, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian.

У рекламі пральних порошків раніше основна увага приділялася плямам від бруду та трави. Ці плями нікуди не поділися, проте з появою нових пігментів тестуються і нові формули. За даними опитування 2 тис. британців, червоне вино (47%) і соус каррі (47%), як і раніше, залишаються головними джерелами плям під час прання у Великій Британії. Однак для покоління Z  це жир від фастфуду (40%), кави та чай (29%).

Саме японський зелений чай очолив перший в історії «Індекс плям». За ним слідують аперитив і бабл-ти. Ці напої офіційно стали символами часу, а за сумісництвом - головним болем для всіх, хто стирає світлі худі.

Проблема не тільки у напоях, а й у звичках поколінні Z. Семеро з десяти британців до 30 років брудняться щотижня (порівняно з 16% у бумерів), дев'ять із десяти хоча б раз викидали річ через плями.

Топ-10 найпоширеніших плям покоління Z:

- Матч (39%).

- Алкогольні коктейлі (38%).

- Помада (37%).

- Протеїнові та спортивні напої (35%).

- Бабл-ти (35%).

- Лак для нігтів (35%).

- Соуси (34%).

- Дезодорант (33%).

- Тональний крем (32%).

Unilever не вперше адаптує свої порошки під нові реалії. Рік тому Unilever випустила аналог Persil — засіб Wonder Wash, призначений для боротьби із затхлим запахом спортивного одягу. Видання зазначає, що зусилля компанії боротьби з новими плямами особливо своєчасні на тлі того, що кольором 2026 року за версією Pantone названо білим.

Читайте також: CEO Unilever назвав рекламні розсилки великих брендів «підозрілими»

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також