Fendi випустив колекцію до виходу серіалу «Емілі в Парижі»
Італійський модний будинок Fendi представив лімітовану капсулу, присвячену прем'єрі п'ятого сезону популярного серіалу Netflix «Емілі в Парижі».Нова колекція надійшла у продаж 12 грудня, у день виходу серій, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.
Лінійка включає дві версії культової сумки Baguette та одну Peekaboo. На кожній із них є ярлик із логотипом серіалу. Аксесуари представлені в коричнево-рожевому та блакитно-м'ятному кольорах із фактурного матеріалу з фірмовим принтом Fendi Dots, натхненним ар-деко.
Зв'язок бренду з серіалом не випадковий: у новому сезоні головна героїня Емілі Купер (Лілі Коллінз) з'являється у римській штаб-квартирі Fendi у Palazzo della Civiltà, а також у флагманському магазині на Largo Carlo Goldoni із сумкою Baguette у руках. З моменту свого дебюту «Емілі в Парижі» активно співпрацює з люксовими брендами, серед яких раніше були Ami Paris, Jacquemus, Vivienne Westwood та Boucheron.
Тренд на повернення культових моделей у кіно підхопив і Valentino. Восени 2025 року легендарна лінійка взуття Valentino Rockstud пережила новий виток популярності після появи у тизері сиквела фільму «Диявол носить Prada». З моменту релізу модель викликала ажіотаж у соціальних мережах, зібравши сотні мільйонів переглядів за лічені години.
Читайте також: Netflix і Google впроваджили функцію покупок у серіал «Емілі в Парижі»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, фешн ритейл, фенді
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























