25 грудня 2025

McDonalds звинуватили у систематичному обмані споживачів

McDonalds звинуватили у систематичному обмані споживачів
63

До мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's подали колективний позов. Компанію звинуватили у введенні в оману мільйонів людей. Позивачі заявили, що McDonald's назвав сендвіч McRib на честь м'яса, якого в ньому немає, і вимагали відшкодувати збитки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PPC Land.

Заява була подана чотирма позивачами 23 грудня. У 45-сторінковій скарзі йдеться, що McDonald's продавав McRib як м'ясо, зі свинячих ребер, у той час як у продукті його немає. Натомість у сендвічі використовується «відновлене» м'ясо з низькосортних свинячих продуктів, включаючи свинячу лопатку, серце, рубець та шлунок.

У грудні минулого року McDonald's продавав McRib в середньому по $5,63, а в деяких закладах ціна сендвіча досягала $7,89. Big Mac у той же час коштував $5,29. Це робить McRib однією з найдорожчих страв McDonald's.

Позивачі замовили два опитування споживачів на підтвердження своїх претензій. У першому опитуванні 215 учасників було показано рекламу McRib. На запитання про те, яке м'ясо вони очікують побачити у сендвічі, 155 респондентів відповіли, що реберця. У другому опитуванні 174 учасникам поставили питання про те, наскільки важливою є наявність реберець у McRib при ухваленні рішення про купівлю. 118 оцінили цей фактор як «важливий» або «дуже важливий».

У позові йдеться, що McDonald's навмисно підкреслює ребристу форму сендвіча: у рекламі демонструється форма котлети, що нагадує свинячі реберця. Включаючи слово "Rib" у назву продукту і надаючи котлеті форму реберців, мережа ресторанів свідомо рекламує сендвіч таким чином, щоб обдурити споживачів. Покупці помилково вважають, що продукт містить значну кількість м'яса свинячих реберців.

У скарзі наголошується, що McDonald's ніколи чітко не повідомляв клієнтам, що у McRib немає свинячих реберець. Компанія мала можливість розкрити цей факт за допомогою рекламних матеріалів або пунктів меню. Обмежена за часом доступність McRib створює відчуття терміновості, що перешкоджає ретельному вивченню складу інгредієнтів.

Читайте також: McDonald's відмовляється від реклами, створеної за допомогою ШІ

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також