GfK Ukraine, Corestone Group та Фонд родини Загорій дослідили ставлення українських дітей до благодійності
Компанії GfK Ukraine та Corestone Group провели дослідження ставлення українських дітей до благодійності та участі у благодійних проектах. Повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на GfK Ukraine.
Ця робота здійснювалася на замовлення Фонду родини Загорій. Дослідження показало, що до благодійності так чи інакше причетні 78% українських дітей. Найбільш активними в цій діяльності є мешканці Києва: 88% маленьких киян коли-небудь здійснювали пожертви. Найменш активні діти зі східних (74%) та південних регіонів (61%), проте відсоток їхньої благодійної активності також вражає. Загалом більше 65% дітей роблять пожертви не рідше, ніж раз на півроку.
Ніколи не жертвують лише 14% малих українців. Найпоширеніший вид благодійної діяльності — давати гроші жебракам на вулиці (44%). Також діти жертвують гроші для незнайомих людей, волонтерів, благодійних об’єднань та інших організацій (36%); дають одяг, продукти, речі та інше майно знайомим людям у скруті (32%); передають кошти для церкви та релігійних організацій (26%). Серед причин, які спонукають дитину до благодійності, з великим відривом лідирує почуття жалю до людини чи тварини (50%).
Вагомими причинами також є власні переконання (17%) та мотивація з боку шкільних вчителів (14%). При цьому батьки частіше спонукають до пожертв хлопців, ніж дівчат; для молодших дітей та мешканців південного регіону велику роль грає авторитет вчителів; а пожертви під впливом телебачення найчастіше з усіх роблять діти заходу.
Середній розмір однієї грошової пожертви — 64 грн. При цьому пожертви більше 250 грн. — рідкість серед дітей. Збільшення доходу дитини на 1 грн. підвищує розмір її пожертви в середньому на 7 копійок. Кошти батьків або інших дорослих жертвують 30% дітей, але діти дають на благодійність і власні кишенькові гроші — таких серед опитаних виявилося 27%. Втім, найчастіше діти жертвують не гроші, а одяг та інші речі (39%).
Інші популярні форми філантропії — благодійні скриньки (37%) та організована здача грошей в школі або гуртку (31%). Основні адресати дитячої допомоги – бійці української армії (36%), діти-сироти (32%) та діти з інвалідністю або важкою хворобою (30%). При цьому українській армії частіше допомагають діти з Києва, заходу, півночі та центру.
Діти з заходу та центру вирізняються допомогою безпритульним людям та тваринам, а дівчата дещо частіше за хлопців допомагають сиротам та безпритульним тваринам. Серед причин неучасті у благодійності на першому місці стоїть недовіра до тих, хто отримує або збирає кошти. На другому місці — відсутність часу або бажання допомагати. Більше 80% дітей знають хоча б одну благодійну організацію.
Найбільш відомими є Товариство червоного хреста України (40%) та Фонд Олени Пінчук (37%). Найчастіше про благодійні організації діти дізнаються з телебачення (47%) та у школі (45%). Основні джерела інформації про благодійність як таку — розповіді в школі (66%), батьки (50%) та телебачення (38%). Говорячи про мету дослідження, засновник фонду Гліб Загорій відзначив: «Навчати людину допомагати ближньому треба з раннього дитинства.
Дослідження показало: маленькі українці небайдужі до проблем інших людей. Але ступінь залучення дітей до благодійності треба підвищувати — працювати з батьками та вчителями, розміщувати інформацію на телебаченні. Благодійність має стати трендом в свідомості молодшого покоління українців». Євгенія Близнюк, СЕО Corestone Group: «Це унікальний проект, що дозволив вивчити серед українських дітей одну з найважливіших європейських цінностей — співчуття. Біля 62% дитячої благодійності спрямовано на допомогу іншим дітям — сиротам чи інвалідам. Що свідчить про усвідомленість вчинків, вони прагнуть допомогти тим, кому найбільше співчувають, порівнюючи з собою. Цю тезу підтверджує й той факт, що 27% дітей роблять пожертви з власних кишенькових грошей». «Тішить, що діти частіше беруть участь у благодійності, ніж дорослі. За останній рік близько 80% дітей брали участь в благодійності, тоді як згідно аналогічного опитування дорослих в обласних центрах цей показник становить 69%, — коментує Інна Волосевич, керівник відділу соціально-політичних досліджень GfK Ukraine. — Але як діти, так і дорослі найчастіше жертвують кошти жебракам, серед яких немало шахраїв — хотілося 3 б, щоб ці кошти жертвувалися надійним громадським організаціям та волонтерам».
Методика дослідження. Кількісне опитування дітей віком 12-17 років репрезентативне дитячому населенню України даної вікової категорії за статтю, віком та регіонами (за винятком непідконтрольних уряду територій). Вибіркова сукупність — 895 респондентів в обласних центрах України, метод — особисте інтерв’ю вдома у респондента, середня тривалість інтерв’ю — 15 хвилин. Опитування проводилося з 7 по 25 березня 2018 року.
Довідка ТМ:
GfK поєднує дані й науку. Новітні дослідницькі рішення дозволяють отримати відповіді на ключові питання бізнесу щодо споживачів, ринків, брендів та медіа – зараз і в майбутньому. GfK, партнер в сфері досліджень та аналітики, обіцяє своїм клієнтам по всьому світу зростання завдяки знанням. Для отримання більш детальної інформації просимо відвідати наш веб-сайт: gfk.com/uk-ua/ або стежити за новинами в Twitter: twitter.com/gfk_ua.
Читайте также: Программа «Fishka. Благотворительность» реализовала первый проект: помощь получили дети из центра «Джерело»
Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар