«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та PEPSICO Україна об’єднали зусилля для допомоги дітям
До Всесвітнього Дня води, що відзначається 22 березня, компанії МЕТRО та PEPSICO в Україні об’єдналися, щоб забезпечити постійним доступом до чистої питної води дітей в Центрах соціальної реабілітації. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
За результатами продажів напоїв Pepsi та Mirinda в мережі МЕТRО в період з 13 по 26 березня 2019 року, компанії спрямували частину виручених коштів на закупку та встановлення систем очистки води для двох центрів соціально-психологічної реабілітації дітей в місті Києві, де сумарно проживає 200 дітей, позбавлених батьківської турботи.
Це дасть можливість дітям, які постійно проживають на території цих закладів пити та вживати їжу, приготовану з використанням чистої та безпечної води.
На період проведення акції компанія PEPSICO Україна надала знижку покупцям на газовані напої власного виробництва, що реалізуються в мережі METRO.
У 2019 році слоган Всесвітнього дня води – "Не залишимо нікого осторонь". Він закликає суспільство долучатися до ініціатив сталого розвитку, серед яких - забезпечення доступу та раціонального використання водних ресурсів для всіх до 2030 року.
Читайте також: В Carlsberg Ukraine новий віце-президент з фінансів
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар