04 квітня 2019

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та PEPSICO Україна об’єднали зусилля для допомоги дітям

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та PEPSICO Україна об’єднали зусилля для допомоги дітям
973

До Всесвітнього Дня води, що відзначається 22 березня, компанії МЕТRО та PEPSICO в Україні об’єдналися, щоб забезпечити постійним доступом до чистої питної води дітей в Центрах соціальної реабілітації. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

За результатами продажів напоїв Pepsi та Mirinda в мережі МЕТRО в період з 13 по 26 березня 2019 року, компанії спрямували частину виручених коштів на закупку та встановлення систем очистки води для двох центрів соціально-психологічної реабілітації дітей в місті Києві, де сумарно проживає 200 дітей, позбавлених батьківської турботи.

Це дасть можливість дітям, які постійно проживають на території цих закладів пити та вживати їжу, приготовану з використанням чистої та безпечної води. 

На період проведення акції компанія PEPSICO Україна надала знижку покупцям на газовані напої власного виробництва, що реалізуються в мережі METRO.

У 2019 році слоган Всесвітнього дня води – "Не залишимо нікого осторонь". Він закликає суспільство долучатися до ініціатив сталого розвитку, серед яких - забезпечення доступу та раціонального використання водних ресурсів для всіх до 2030 року.

Читайте також: В Carlsberg Ukraine новий віце-президент з фінансів

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також