ТОП товарів, що купують в Україні онлайн в період карантину

В epicentrk.ua виріс попит на медичні товари, маски та презервативи. Добре купують побутову хімію, оздоблювальні матеріали та техніку для дому, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Що найчастіше всього замовляли українці онлайн з початку карантину, проаналізували в epicentrk.ua. Динаміка продажів різних товарних груп демонструє, як COVID-19 змінює асортимент споживчих кошиків в онлайн-ритейлі.
Найбільшим попитом в epicentrk.ua за останній місяць користувалися медичні витратні матеріали одноразового використання. Продажі медичних масок, захисних рукавичок, респіраторів, бахіл, бинтів тощо виросли у 50 разів. На другому місці – медичні прилади (інгалятори, термометри, засоби кварцування тощо) – попит на них виріс у 17 разів.
Фарба та колоранти посіли третє місце. Їхні продажі зросли у 7 та 13 разів відповідно. Цікавість споживачів до цієї продукції свідчить про нестримне бажання українців розфарбувати свої оселі та подвір’я, й додати яскравих барв в карантинне життя.
Інша категорія продукції, яка потрапила до рейтингу дещо не очікувана, – це засоби контрацепції. Презервативи опинились на четвертому місці: у карантин їх продажі зросли у 5,5 разів.
Дезінфектори та антисептики замикають п’ятірку товарів-лідерів. Динаміка їхніх продажів у epicentrk.ua збільшилася за березень учетверо.
Також на epicentrk.ua виросла кількість замовлень на оздоблювальні матеріали – у 3,2 рази зріс попит на шпалери, у 2,5 рази – на змішувачі, у 2,2 рази – на плитку та ламінат. А ще необхідність сидіти вдома збільшила вдвічі динаміку продажів побутової хімії та телевізорів і у 1,5 рази – продажі пральних машин.
Зараз канал продажів «онлайн» демонструє активне зростання. «Кількість замовлень в epicentrk.ua з 12 березня, початку карантину, збільшилася на 83% у порівнянні з попереднім місяцем. Це пов’язано як з самоізоляцією населення і збільшенням частки покупок через e-commerce в цілому, так і з обмеженістю в роботі стаціонарних магазинів «Епіцентр». Втім, повний асортимент мережі можна придбати онлайн», - наголошує директор департаменту діджитал-маркетингу «Епіцентр К» Андрій Труш.
Що стосується «карантинної» географії, лідерами за кількістю замовлень в epicentrk.ua стали міста-мільйонники: Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро. Також до першої десятки міст з найбільшою реалізацією в онлайн-торгівлі у березні потрапили Чернівці, Чернігів, Кривий Ріг, Бровари та Миколаїв, кількість онлайн-замовлень у кожному із цих міст виросла у 3-5 рази.
Кількість замовлень з доставкою під час карантину зросла на 83% у порівнянні з попереднім місяцем. Наявність власної доставки epicentrk.ua дозволяє мінімізувати контакт товару з персоналом магазину, бо він прямує до споживачів безпосередньо з розподільчого центру.
Кількість замовлень самовивозом за час карантину збільшилася майже удвічі (на 96%). Обираючи цю опцію інтернет-покупці безкоштовно забирають обрані товари з будь-якого зручного центру видачі онлайн-замовлень у магазинах «Епіцентр».
Топ товарів з найбільшою динамікою зростання онлайн-продажів під час карантину
Медичні витратні матеріали (маски, респіратори, рукавички, бінти тощо) – в 50 раз
Медичні прилади – в 17 раз
Фарба – в 7 раз
Засоби контрацепції – в 5,5 разів
Дезінфектори, Антисептики – в 4 рази
Шпалери – в 3,2 рази
Змішувачі – в 2,5 рази
Плитка і ламінат – в 2,2 рази
Побутова хімія, телевізори – в 2 рази
Пральні машини – в 1,5 рази
Джерело: За даними аналітики epicentrk.ua
Читайте також: КОДА та «Епіцентр» домовились про співпрацю в протидії коронавірусу в області
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар