19 серпня 2020

П’ять нових “Кераміка Центр” відкриє «Епіцентр» до кінця року

П’ять нових “Кераміка Центр” відкриє «Епіцентр» до кінця року
1505

Національна мережа «Епіцентр» впроваджує новий формат салонів плитки та сантехніки у своїх торгових центрах. Вже відкрито 7 магазинів “Кераміка Центр” у реконструйованих та нещодавно побудованих ТЦ «Епіцентр», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на пресс-реліз компанії.

Масштабування нового формату триває – в серпні у Вінниці відкриється восьмий салон “Кераміка Центр”, а до кінця року їх кількість збільшиться до 12. У процесі переобладнання торговельні площі у Львові, Хмельницькому та Кропивницькому.

“Кераміка Центр” працює в форматі shop-in-shop («магазин в магазині») на місці колишніх салонів плитки та сантехніки. Нова концепція включає зручну й цікаву презентацію готових рішень для ванних кімнат з одночасним використанням плитки та сантехніки. Наявність великого асортименту товарів цих категорій на складах ТЦ (а не лише «під замовлення»), а також допомога штатних кваліфікованих дизайнерів дозволяє покупцям швидко і легко обрати сантехніку і плитку під будь-який інтер’єр.

Оформлення професійних шоу-румів у великому торговельному просторі значно спростило візуалізацію дизайну ванних та душових кімнат для споживачів, а використання сучасних трендів і технологій світового рітейлу позитивно вплинуло на продажі.

«Активно знайомимо українських споживачів з різними матеріалами, комбінуючи плитку різної фактури, розміру та кольору в шоу-румах. Покупцеві іноді складно уявити цілісну картину майбутнього інтер’єру за єдиним зразком, тому експозиції в “Кераміка Центр” представляємо практично так само, як на міжнародних виставках. Наприклад, мозаїку та плитку великого розміру (60х60, 60х120, 1200х2400), популярність якої останнім часом стрімко зростає, виклеюємо в масі та демонструємо на більшій площі», - зазначає керівник департаменту «Керамічна плитка» Юлія Корсун.

Родзинкою нових магазинів є ексклюзивний асортимент – майже 80% плитки та сантехніки “Кераміка Центр” складають європейські бренди, які безпосередньо імпортує компанія «Епіцентр К», і власні торгові марки, є також керамічна плитка українського виробництва.  

«З переорієнтацією нашого асортименту на унікальні товари та ексклюзивний асортимент, який ми прискіпливо відбираємо та самі імпортуємо для українського споживача з виробництв всього світу – ванни, душові кабіни, унітази, умивальників та змішувачів – чітко бачимо збільшення попиту, як у кількості чеків, так і у загальному обсязі торгівлі до двох разів. Це дає змогу оцінити вірність обраного концепту», - зазначає керівник департаменту «Ванна кімната» Олександр Михайлов. Подібну динаміку зростання демонструє і керамічна плитка.

Читайте також: Магазини дитячих товарів та одягу «Епік» мережі «Епіцентр» змінюють формат

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також