08 лютого 2021

Borjomi зафіксувала перше падіння продажів з 2016 року

Borjomi зафіксувала перше падіння продажів з 2016 року
1012

У 2020 році виробник IDS Borjomi зафіксував перше падіння продажів як мінімум з 2016 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.

За попередніми даними компанії, виручка Borjomi у 2020 році впала на 6,93%, до $ 470 млн, EBITDA - на 14,28%, до $ 96 млн, рік до року. У структурі виручки 43% припало на Росію, 39% - на Україну.

Крім того, загальні продажі в пляшках скоротилися на 8,14%, до 1,53 млн штук.

У компанії пояснили зниження продажів у пляшках у першу чергу зі зміною звичок споживачів під час пандемії: скоротилися трафік і кількість покупок на ходу, що спровокувало падіння інтересу до малих форматів, які займають значну частку в портфелі компанії.

У свою чергу, експерти відзначили, що на подібні результати позначився перехід споживачів на вживання води у великих упаковках, збої в роботі ресторанів і скасування масових заходів у 2020 році.

У портфель IDS Borjomi входять бренди Borjomi, «Святе джерело», «Едельвейс», «Моршинська» тощо. Компанія управляє сім'ю заводами в Росії, Грузії й Україні загальною потужністю понад 600 тисяч пляшок на годину.

Читайте також: Borjomi выпустила рекламу для рынка США

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також