12 лютого 2021

Олег Винник у ролі Купідона: найамурніша акція року від мережі «АТБ»

Олег Винник у ролі Купідона: найамурніша акція року від мережі «АТБ»
1881

Напередодні Дня закоханих розпочалась масштабна промоакція, в якій один із найбільших ритейлерів країни об'єднав разом 7 різних брендів для спільного розіграшу подарунків, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

До дня закоханих та 8 березня велика мережа роздрібних магазинів «АТБ» підготувала сюрприз — романтичну акцію «АТБ кохає тебе». Це не лише щире зізнання у почуттях своїм клієнтам вустами народного селебреті Олега Винника, але й старт гучної кампанії з вражаючим призовим фондом!

Вперше компанія «АТБ» вирішила створити масштабну колаборацію, об'єднавши одразу 7 компаній-лідерів в одному промо. Партнерами національної акції стали PepsiCo Ukraine, UFC, Henkel, Mars Ukraine, Olis, Kimberly Clark та МАУ-Ukraine. Саме їхня продукція має опинитися у продуктових кошиках споживачів для участі в розіграші.

Умови доволі прості: придбати товарів на суму від 500 грн одним чеком, серед яких буде принаймні одна одиниця продукції брендів-партнерів, та зареєструвати код з чеку на сайті. Протягом акції буде проведено 3 розіграші. Щасливі переможці отримають неймовірні призи: 24 сучасних авто, 110 прикрас з діамантами та 3 мільйони сертифікатів на знижку до ювелірного магазину Gold.ua. А наприкінці буде визначено власника головного призу — Porsche Macan.

«Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів є невід'ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які затребувані та важливі більш ніж чотирьом мільйонам нашим покупцям. Реалізація загальнонаціональних промоактивностей компанії в колаборації з широким колом партнерів, безумовно, додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам», — підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Акція триватиме з 12 лютого по 12 березня. З початку року це не перша промокампанія від «АТБ». Однак варто пригадати найспекотніше промо літа у колаборації з компанією PepsiCo: «Купуй в АТБ – квартира чекає тебе!». Воно здивувало українців яскравою рекламою та неймовірними призами. Переможці розіграшу отримали три мільйони гривень на покупку квартир та 20 смартфонів.

Читайте також: У 2020 році Корпорація «АТБ» збільшила суми сплати податків на чверть

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також