30 июня 2021

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
1293

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища та розпочинає 6-тижневу кампанію, метою якої є зменшення «екологічного сліду» завдяки залученню соціально відповідальних постачальників мережі та підвищенню рівня обізнаності клієнтів торговельних центрів METRO щодо товарів із більш дружнім до довкілля пакуванням, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Використання пластику в харчовій галузі є доволі поширеною практикою, адже саме таке пакування забезпечує якість товарів, допомагає боротися з харчовими відходами та відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, особливо в умовах пандемії COVID-19. Проте зворотний бік використання цього матеріалу, який розкладатиметься сотні років, мотивує відповідальний бізнес об’єднуватися та шукати шляхи зменшення використання пластику, пропонуючи та інформуючи клієнтів про більш дружні до довкілля товари. Тож, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднала соціально відповідальних постачальників мережі, які зосереджені на зменшенні використання пластику в пакуванні своїх товарів та керуються принципом 3R (скорочувати, вторинно переробляти, використовувати повторно), у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO».

Саме інформацією щодо товарів, в упакуванні яких постачальники використовують менше пластику, наприклад, замінено пластикове пакування на більш дружню до довкілля альтернативу, чи завдяки редизайну упаковки зменшено використання первинного пластику, замінено елементи упаковки на вторинно перероблений пластик та інше, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» ділиться зі своїми клієнтами за допомогою офлайн каналів у торговельних центрах та завдяки діджитал-каналам. Такі кроки дозволяють покупцям дізнатися про більш дружні до довкілля товари та зробити вибір на їхню користь, у такий спосіб зменшивши власний «екологічний слід». 

Завдяки асортименту власних торгових марок, компанія METRO також робить власний внесок у кампанію «Менше пластику на полицях METRO». Керуючись принципом 3R, починаючи з 2014 року, команда METRO в 17 країнах присутності компанії активно працює над зменшенням використання пластику в пакуванні своїх власних торгових марок. У 2018 році компанія зобов’язалася на глобальному рівні зменшити до 2023 року пластикове пакування у власних торгових марках METRO на 300 тонн. Згідно з результатами фінансового року 2019/2020 (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.), ціль уже перевищено майже до півмільйона кілограм, а саме, зменшено використання пластику в пакуванні власних торгових марок на 491 тонну.

На цьому компанія не зупиняється та продовжує активно впроваджувати в свою діяльність найкращі міжнародні практики у даній сфері та шукає локальних виробників альтернативних видів пакування, які могли би забезпечити потреби компанії у повному обсязі.

«Глобальна кампанія «Менше пластику на полицях METRO» розпочалася в 24 країнах присутності компанії з оголошення про інтернаціональну багаторічну співпрацю між METRO та Plastic Bank, інноваційною організацією, головною метою діяльності якої є побудова етичної екосистеми переробки пластикових відходів, не давши їм потрапити в океани. У рамках співпраці компанія METRO поставила собі досить амбітну ціль – за перших 12 місяців зібрати та передати на повторну переробку більше ніж 65 мільйонів пластикових пляшок. Задля реалізації цієї мети METRO вирішила об’єднати соціально відповідальних постачальників та клієнтів мережі, – коментує Олеся Оленицька, Директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», – METRO Україна також розуміє та приймає всю відповідальність перед світовою спільнотою за вплив, який чинить щоденне використання пластику на екологію планети. Саме тому зменшення відходів пластику – одне з ключових стратегічних завдань компанії, яке обов’язкове до виконання у кожній країні присутності компанії включно з Україною. Тож наш підрозділ теж долучився до реалізації стратегії Групи та запросив українські філії міжнародних компанії взяти участь у глобальній ініціативі.

Наша країна зараз перебуває у перехідному періоді розвитку сектору управління відходами. За останні роки Україна зробила кілька важливих початкових кроків для зміни ситуації. Ми впевнені, що успішна реалізація цього процесу можлива лише за підтримки відповідального бізнесу, тож готові максимально допомагати суспільству в цьому напрямку», – підсумовує Олеся Оленицька.

«Кока-Кола вже багато років втілює в Україні свої глобальні зобов’язання у сфері сталого розвитку, зокрема реалізуючи проєкти у галузі поводження з відходами в рамках стратегії “Світ без відходів”. Це всесвітня ініціатива, мета якої до 2030 року збирати та переробляти у світі таку ж кількість упаковки, яку компанія випускає на ринок. За 2020 рік Кока-Кола в Україні зібрала та переробила 43% еквіваленту упаковки, яку вона випустила на ринок. Також ми ставимо перед собою амбітні цілі щодо зменшення ваги пакувальних матеріалів котрі використовуються при виробництві. Саме тому у 2020 році ми зменшили вагу пластикової кришки на 18%, що дозволило скоротити використання пластику на понад 200 тонн на рік», - зазначив Андрій Бублик, директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Кока-Кола Беверіджиз Україна.

 «ПепсіКо в Україні, як і в усіх країнах своєї присутності, прагне досягати лідерства на ринку відповідальним шляхом: дбаючи про клімат, збереження довкілля та ощадливо використовуючи природні ресурси. Наша компанія зобов’язалася поступово зменшувати свій екологічний слід та звести до 0% викиди парникових газів в атмосферу вже до 2040 року. Скорочення первинного пластику та збільшення вмісту переробленого пластику в пакуванні  наших напоїв – частина плану компанії та важлива ланка в досягненні поставлених цілей. Бренд Lipton Ice Tea першим в Україні перейшов на використання пакування зі 100% переробленого пластику - rPET, придатного також для подальшої переробки та використання в харчовій промисловості» - прокоментувала Аліна Матківська, керівниця відділу корпоративних комунікацій PepsiCo в Україні.

 «Наша робота зосереджена на трьох принципах - Reduce (скоротити використання), Reuse (використовувати повторно), Recycle (переробити). У компанії P&G реалізується багато пілотних проектів з розробки та тестування нових продуктів і нових рішень в області упаковки, які наблизять нас до глобальної мети - скорочення відходів з пластика.

До 2030 року компанія P&G зобов’язалась скоротити використання первинного пластику в упаковці на 50%. Це амбітна мета, яку ми досягнемо за рахунок полегшення упаковки, більшого використання переробленого пластику, а також переходу на більш концентровані форми продукції (наприклад, капсули для прання Ariel PODs) і, коли це доцільно, альтернативні матеріали. За нашими оцінками, це дозволить відмовитися від використання понад 300 000 тонн первинного пластику.

Наші бренди докладають зусиль для збільшення частки переробленого пластику в складі своєї упаковки. В Європі пляшки засобів для прання Ariel вже складаються з переробленого пластику на 25%, а упаковка Lenor та Mr. Proper на 50%. Head & Shoulders, Pantene і Aussie, збільшили обсяги використання переробленого пластику в пляшках на 25%. Прозорі пляшки засоби для миття посуду Fairy на 25% складаються з переробленого пластику», - розповідає Дмитро Кисельов, генеральний директор Проктер енд Гембл в Україні.

«Компанія Henkel прагне, щоб до 2025 року 100% наших пакувальних матеріалів були придатними для переробки або повторного використання. Крім того, ми прагнемо скоротити кількість первинних пластмас, що отримуються з корисних копалин, в наших споживчих товарах на 50 відсотків. Ми маємо намір досягти цього за рахунок збільшення частки переробленого пластику до більш ніж 30 відсотків в асортименті Henkel у світі, скорочення обсягу пластику.Наприклад, пляшки засобів для делікатного прання Perwoll на 50% складаються з переробленого ПЕТ-пластику  (стосується пляшок засобів Perwoll об`ємом до 3 л) і є придатними для  переробки. До того ж ми поширюємо свої ідеї щодо екологічного розвитку серед партнерів і постачальників», - коментує Денис Шубин, керівник департаменту з продажу Henkel, Засоби для прання та догляду за оселею.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также