30 червня 2021

«Фрекен БОК» випустив нові ролики, які показують емоції українців, вболіваючи за збірну

«Фрекен БОК» випустив нові ролики, які показують емоції українців, вболіваючи за збірну
1151

Під час напружених матчів на Євро-2020, бренд «Фрекен БОК» вирішив понизити рівень стресу вболівальників, випустивши серію рекламних роликів, які у гумористичній формі розповідають про емоції українців під час ігор збірної України. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

У кожному з відео є головний герой, який з'являється майже завжди в кінці сюжету. І це не відома футбольна зірка, а пакет для сміття Flexy, виготовлений за інноваційною технологією, яка надає йому можливість бути дуже міцним та гнучким. Таким чином, він може вмістити у себе майже усі наслідки емоційного матчу: від порожніх пляшок і коробок від піци до зламаного телевізору.  

Так у першому ролику передається емоційна гра доньки та тата, які не тільки вболівають за свою команду, а й самі грають у футбол у домашніх умовах. Певно, результат такої гри призводить до трощі у квартирі. Шокована мати знаходить рішення цій проблемі – це пакети Flexy від «Фрекен БОК».

У другому відео історія пов’язана із тещею, яка несподівано заходить у кімнату під час матчу. А третій сюжет розповідає про друзів, які роблять ставки на гру найдорожчим, що у них є.

Подивитись усю серію роликів можна за лінками:

Футбол на розбивання
Брудна гра

Гра на викидання

Над новою рекламною кампанією працювала команда UTCfilm production, режисером став Володимир Веселов.

Читайте також: «Біосфера» вперше випустила дезінфекційні серветки, що вбивають віруси

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також