«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», «Проктер енд Гембл Україна» та «HiPP Україна» передали відеобронхофіброскоп для маленьких пацієнтів ОХМАТДИТу
1 липня 2021 року, рівно через місяць, як компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», «Проктер енд Гембл Україна» та «HiPP Україна» долучилися до проекту благодійної платформи dobro.uaзі збору коштів на закупівлю мобільного відеобронхофіброскопу для маленьких пацієнтів «ОХМАТДИТу» та перерахували кошти, яких не вистачало для придбання мобільного відеобронхофіброскопу, відбулася офіційна передача обладнання для національної дитячої спеціалізованої лікарні ОХМАТДИТ. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Вартість такого обладнання становить 676 тисяч гривень. Фінансування держави не забезпечує закриття цієї потреби для лікарні, тому в лютому 2021 року проект розмістили на платформу dobro.ua, щоб небайдужі донори допомогли зібрати необхідну суму для закупівлі цього дороговартісного обладнання. Компанія METRO Україна спільно з партнерами об’єдналися та перерахували 509 000 гривень – суму, якої не вистачало для придбання мобільного відеобронхофіброскопу.
Втіленням проекту «Допомога маленьким пацієнтам ОХМАТДИТу» займався благодійний фонд «СВІЧАДО», який з 2008 року забезпечує матеріальну-технічну допомогу українським лікарням, де рятують передчасно народжених дітей. Саме ця організація займалася закупівлею обладнання закордоном, його розмитненням та доставкою у лікарню.
Офіційна передача мобільного відеобронхофіброскопу відбулася за участі представників ОХМАТДИТу, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», «Проктер енд Гембл Україна», благодійного фонду «Свічадо» та благодійної платформи dobro.ua. Під час зустрічі організатори та учасники ініціативи розповіли чому вони об’єднали свої сили задля втілення цього проекту, а лікарі поділилися інформацією як завдяки своїй портативності відеобронхофіброскоп зможе рятувати дітей як у відділенні реанімації, так і в операційній.
«Передача мобільного відеобронхофіброскопу ОХМАТДИТу – надзвичайно важлива подія для всього медичного закладу, а особливо для відділення хірургії новонароджених, адже саме тут щороку рятують життя більше 1000 дітей зі всіх куточків нашої країни. Це діти, які потребують негайного операційного втручання, адже саме від роботи хірурга залежить їхнє життя. «Очима лікаря» у проведенні хірургічних операцій, що пов'язані із захворюваннями легенів, є саме відеобронхофіброскоп – сучасний прилад, який допоможе лікарям проводити сучасну діагностику та операції у найменших пацієнтів», – коментує Володимир Жовнір, генеральний директор ОХМАТДИТу.
«Компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» було важливо підтримати саме проект із закупівлі відеобронхофіброскопу, адже згідно зі статистикою благодійної платформи dobro.ua, проекти, метою яких є збір коштів на медичне обладнання менш активно підтримуються фізичними особами-донорами, ніж ті, де потребують допомоги конкретні люди. Тож саме відповідальний бізнес має можливість долучатися до фінансування обладнання, яке може врятувати тисячі життів та є важливою підтримкою для закладу, де лікуються діти зі всіх куточків України», – коментує Олена Вдовиченко, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
«Піклування – це не просто гарне слово для P&G, це принцип нашої щоденної роботи. Компанія вже понад 28 років піклується про здоровий розвиток дітей в Україні та співпрацює з локальними та глобальними партнерами заради покращення життя малюків. Для маленьких пацієнтів «ОХМАДИТу» кожен новий день – це боротьба. Ми раді, що разом із партнерами передали сучасне обладнання для порятунку життів і сподіваємось, що робимо цю боротьбу трохи простіше для малюків», – коментує Дмитро Кисельов, генеральний директор «Проктер енд Гембл Україна».
«Ми, як компанія, яка вже більше 100 років виробляє дитяче харчування і з особливою відповідальністю ставиться до здоров’я маленьких споживачів, не можемо залишатися осторонь, коли немовлята потребують нашої допомоги.
Саме тому ми долучились до доброї спільної справи і разом із партнерами передали відеобронхофіброскоп для маленьких пацієнтів «ОХМАТДИТу». Ми раді, що разом нам вдалося зібрати необхідні кошти, що дозволить зберегти тисячі маленьких життів», – коментує Ольга Левітан, директор ТОВ «ХіПП Україна».
Читайте також: «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар