Відкриваємо таємниці: в «Сільпо» стартує акція «Маска»!
Мережа супермаркетів «Сільпо» з 10 листопада 2021 року запускає загадкову акцію за мотивами інтригуючого телевізійного гіпершоу «Маска», яке виходить в ефірі телеканалу «Україна». Гості зможуть відчути себе детективами, розкриваючи загадкових персонажів, що вже стали улюбленцями мільйонів глядачів у додатку «Сільпо», де задля акції було створено колесо «Маска». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Хто-хто маскується в «Сільпо»? Які таємниці приховує Циклоп і Жирафа? Варто тільки уважно придивитися та не пропустити підказки.
Молоді та креативні, творчі та мрійливі, ті, хто вибирають концерти або ж, навпаки, поніжитися вдома – всіх об’єднує зустріч у «Сільпо» за смачненьким. Кожен може взяти участь у розіграші подарунків, виконавши прості умови акції. Серед призів є приємні бонуси від «Сільпо», а також яскраві фігурки персонажів шоу «Маска». Головним призом розіграшу стане – 1 000 000 гривень!
Все загадково, але надзвичайно просто. Щоб взяти участь в акції «Маска», необхідно лише бути учасником програми «Власний Рахунок» і мати додаток «Сільпо», а також придбати товари на суму 149 грн або товари партнерів акції. Після цього Гість отримує чек з QR-кодом або повідомлення в додатку «Сільпо», що має шанси на обертання колеса «Маска» для отримання спеціальних пропозицій від програми «Власний Рахунок» та участі у розіграшу головного призу.
«Бути завжди в трендах та підтримувати яскраві проєкти – це про команду Перевершників. Сьогодні люди значно більше прагнуть особливих вражень, що запам’ятовуються надовго. Саме тому ми намагаємося не просто надавати неперевершену якість сервісу та товарів, а дарувати незабутні емоції та захоплюючий досвід, щоб кожний візит до «Сільпо» був кращим за попередній», – говорить директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.
«Неможливо стримати емоції – свято наближається! Вже скоро-скоро улюблені герої мегапопулярного шоу «Маска» оселяться в наших домівках. Це просто кайф працювати з натхненною командою Перевершників «Сільпо» і нести добрі казкові враження в родини наших глядачів. Все тільки починається, до зустрічі в ефірі каналу великих подій – телеканалу «Україна» та в чарівних магазинах «Сільпо»!» – наголосила директорка з маркетингу телеканалу «Україна» Олена Шворяк.
Читайте також: «Сільпо» пропонує сказати “бай” одноразовому стаканчику
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: Новости ритейла, сильпо, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар