Як за 3 місяці запустити поставки з нового РЦ на 250+ магазинів
Планування в логістиці, як і в будь-якому бізнес-процесі, значно підвищує результативність та точність, скорочує операційні витрати та збільшує прибуток. І добре, коли можна дотримуватись задуманого плану. Раніше планування на десятиліття було нормою, але в пандемічний час все змінилося і бізнес не має такого конкретизованого плану, а більшість проєктів потребує оперативного впровадження з формулюванням «на вчора». Але це зовсім не скасовує технічної складності поставлених завдань. Схожа ситуація склалася у нашого партнера, який довірився команді C4R і не помилився.
Велика роздрібна мережа активно розширюється і відкриває нові торгові точки, проте для їхнього забезпечення знадобилося вдосконалення логістики. Саме для цього був побудований великий розподільчий центр (РЦ). Договір оренди зобов’язував розпочати експлуатацію логістичного центру, а ще потрібно було виконати опрацювання та автоматизацію складських процесів.
«Як за 3 місяці запустити поставки з нового РЦ на 250+ магазинів» – розкажуть Володимир Адамов, керівник напряму логістики у Consulting for Retail та Любомир Калин, IT-директор торговельної мережі «Копійочка». Експерти з двох компаній готові поділитися досвідом реалізації успішного кейсу на конференції ХХVI Всеукраїнського Дня Логіста: Success stories у логістиці 2021, яка відбудеться 26 листопада.
Компанія Consulting for Retail понад 6 років на ринку, має понад 15 років досвіду у реалізації 200+ проєктів різних масштабів у логістиці, ритейлі та дистрибуції. Експертиза фахівців, використання best-practice, напрацьованих навичок, покращеної методології впровадження та запуску дозволяють успішно реалізовувати складні проєкти у стислий термін.
Торговельна мережа «Копійочка» швидко зростає та вдосконалюється. У ході реалізації стратегії розвитку компанії до 2025 року розширює та оптимізує складську логістику. Перед командою стояло непросте завдання – запустити склад у стислий термін. З питань автоматизації складських процесів та впровадження WMS звернулися до C4R, оскільки команда має такий досвід. У результаті проєкт було реалізовано за 3 місяці. Це у 3-4 рази швидше, порівняно з 6 і навіть 12 місяцями, які декларують конкурентні компанії.
Про складнощі проєкту, які завдання потрібно було вирішити, як все відбувалося і яких досягли результатів – про все дізнаєтесь від наших спікерів.
Володимир Адамов розповість:
• Вирішенню яких задач бізнесу сприяє запуск власного каналу поставок.
• Найпростіший спосіб запустити доставку через 3PL-оператора.
• Як запуск каналу доставок під власним операційним управлінням розширює можливості.
• Як спростити запуск поставки при мінімальних товарних залишках та додаткових операціях з обробки.
• 5 варіацій кросс-докінгу.
• Чому для стандартизації ведення процесів на складі потрібна підтримка промислового ІТ-рішення.
Від Любомира Калина ви дізнаєтесь:
• Як використання best-practice рішень прискорює процес дизайну цільових процесів.
• Як обрати партнера для надійної підтримки.
• Чому підтримка власного ІТ-департаменту сприяє успішній автоматизації та концептуальному розвитку компанії.
• Як стислі терміни інтеграційних робіт можуть зменшити тривалість проєктів автоматизації.
• Чому після впроваджень важливо регулярно проводити аудит роботи рішень.
Запрошуємо вас обговорити важливі галузеві теми у рамках ХХVI Всеукраїнського Дня Логіста: Success stories у логістиці 2021. Будемо раді бачити вас серед гостей та відповісти на питання щодо автоматизації бізнес-процесів у ритейлі та логістиці. Всі питання, що цікавлять, можете поставити нашим спікерам і консультантам на стійці.
Довідка:
Consulting for Retail (C4R) – міжнародна консалтингова компанія. Входить до групи компаній International Retail Consulting Group. Працює на ринку з 2015 року. За цей час реалізувала понад 200 проєктів у 8 країнах. Основний фокус діяльності – аудит і консалтинг роздрібних торговельних мереж, а також впровадження інноваційних IT-рішень в ритейлі. Щоб більше дізнатися про рішення та послуги C4R, набирайте +38 (044) 492-67-00 або на сайті Consulting for Retail.
«Копійочка» – найбільша роздрібна мережа Західної України на ринку з 2010 року. У мережі понад 300 магазинів у 6 областях. Мережа активно розширюється та щомісяця відкриває нові магазини. Торгові точки мережі пропонують великий асортимент, що перевищує 4000 позицій.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар