07 грудня 2021

BIG TRADE-MARKETING SHOW-2022: WITHOUT LIMITS відбудеться 4 лютого 2022 р. у м. Києві (+ online участь)

BIG TRADE-MARKETING SHOW-2022: WITHOUT LIMITS відбудеться 4 лютого 2022 р. у м. Києві (+ online участь)
1414

4 лютого 2022 р. на одному бізнес-майданчику зустрінуться біля 400 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд, перейняти успішний досвід колег, отримати рекомендації та практичні кейси від найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, знайти нових партнерів, обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу - і все це за один день на Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits!

Серед постійних учасників конференції:

Johnson & Johnson, Mareven Food, Philips, Алло, АТБ-Маркет, Ашан Україна, Баядера Холдинг, Бондюель, ТМ Глобіно, Карлсберг Україна, Корпорація Біосфера, Київхліб, КОМО, Компанія Май Україна, МХП, Нестле Україна, Оболонь, Мережа магазинів EVA, СП Вітмарк-Україна, Сушія, Террафуд, Хенкель Баутехнік Україна, Червоний маркет, Шабо, Щедро, Стор Фуд Дистриб'юшн, Аврора, Амбасадор Трейд, Prostor, Varus, Zakaz.ua, Епікур, ТД Молочна Слобода, Чумак та багато інших.

 

Аудиторія події за діяльністю:

- виробники - 41%
- ритейлери - 22%
- дистрибутори - 18%
- креативні агенції - 10%
- суміжна галузь (консалтинг, послуги для маркетингу) - 5%
- IT - 4%

Аудиторія за рівнем менеджменту:

- керівники маркетингових підрозділів - 29%
- генеральні директори, власники - 23%
- директори з продажу -  17%
- трейд-маркетологи - 12%
- бренд-менеджери - 7%
- комерційні директори - 6%
- національні менеджери - 6%

 

Захід пройде під девізом “Without Limits”, що говорить про безмежність у використанні  і впровадженні маркетингових інновацій, найсучасніших технологій та рішень задля досягнення компаніями поставлених цілей та результатів.

 

У програмі конференції буде представлено найкращий український та світовий досвід.

З доповідей кращих спікерів та експертів з маркетингу учасники дізнаються:

1. Яка ціна ефективної трейд маркетингової активності, а також окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності?

2. Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій?

3. Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер?

4. Як використовувати Big Data-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії?

5. Про метрики рекламної активності у продажу через E-commerce.

6. Як розширювати межі "click and collect" у колаборації з логістичними операторами з доставки товарів у партнерські відділення та почтомати?

7. Про технології створення висококваліфікованих команд - навчання, кар'єру, практики застосування.

8. Про використання мобільних додатків в якості маркетингового інструменту.

9. Які вигоди та небезпеки мають для постачальників та рітейлерів маркетплейси?

10. Як створювати ком'юніті лояльних споживачів, які впливають на торгову точку?

11. Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей?

12. Які інструменти застосовувати для ефективного планування та оцінювання результатів трейд-маркетингових акцій?

13. Про ідеальний CatMan - впровадження категорійного менеджменту, операційної моделі відділу.

14. Про магазин прогресивного майбутнього через вікно доставки.

15. Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними відносини в умовах загальної тенденції переходу в онлайн?

16. Про купівельну поведінку до, під час та після введення локдаунів та обмежень, пов'язаних з карантинними заходами.

 

Участь у Конференції надасть можливість:

- Поринути в атмосферу високопродуктивного брейн-штормінгу та креативного нетворкінгу.

- Отримати максимально корисний досвід, завдяки високій концентрації практичних кейсів від спікерів провідних компаній, який надалі імплементувати у власний бізнес.

- Обговорити актуальні тенденції та тренди ринку, отримати прогнози та рекомендації від експертів.

- Надихнутися ідеями та поповнити багаж практичних знань з трейд-маркетингу.

- Налагодити діалог між виробниками, дистрибуторами та ритейлерами, відверто та чесно обговорити вигоди та ризики кожного гравця ринку.

- Провести ділові переговори, набути нові знайомства, обговорити колаборації та укласти нові партнерства.

 

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на конференцію Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits можна за посиланням ТУТ або за телефоном: +380678282259. Використовуйте промокод: «BTMSPORTAL» та отримайте знижку 5%.

 

Читайте також: Декларація СОТ: Малий та середній бізнес заощадить $150 млрд на рік в торгівлі послугами

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також