20 квітня 2023

З ПРАЙЗІ пощастить кожному: весняні подарунки для клієнтів українського ритейлу

З ПРАЙЗІ пощастить кожному: весняні подарунки для клієнтів українського ритейлу
1941

З 10 квітня 2023 року у коаліції, до складу якої входить 21 торгова мережа, розпочалась ПРАЙЗІ – масштабна акція з подарунками та суперпризами.

До Великодня на полицях торгових мереж з'явились шоколадні яйця від улюбленого відомого бренду L.O.L.Surprise! Молочний шоколад та ліцензійна іграшка L.O.L.Surprise!  всередині кожного яйця — це ще не все, що чекає клієнтів. До кожного яйця L.O.L.Surprise! клієнт одержує картку ПРАЙЗІ, з якою пощастить кожному.

Щоб одержати подарунки, потрібно просканувати QR код з картки, який перетвориться на сертифікати від партнерів програми лояльності – MEGOGO, ювелірного бренду UmaUmi,  COMFY та Будинок Іграшок.

Кожна картка ПРАЙЗІ – це шлях до суперпризів, серед яких смартфон iPhone 13 rose gold, ігровий набір з мегалялькою L.O.L. Surprise!, меганабір L.O.L. Surprise! розкішний маєток та інші подарунки.

Для участі у розіграші потрібно лише зареєструватись  на сайті акції https://prizy.gift/ та стежити за результатами. Переможців буде багато!

“Для досягнення бажаного результату ключовим вважаю партнерство. Ми завжди націлені на тривалу співпрацю, тому обираємо партнерство з провідними торговими мережами, що підтримують інноваційні ідеї. Разом ми зростаємо і маємо можливість створювати масштабні проєкти, які самотужки не були б під силу. Сьогодні ми з радістю представляємо ще один блокбастер – товар-фіджитал. ПРАЙЗІ – це маленька втіха, тільки приємні сюрпризи”, —говорить Едуард Ахрамович, засновник та СЕО Art Nation Loyalty – компанії, що розробила програму лояльності ПРАЙЗІ.

До кампанії ПРАЙЗІ долучилася 21 торгова мережа по всій Україні: “Cільпо”, “Аврора Мультимаркет”, “Наш край”, “SPAR”, “ТАВРІЯ В”, “Блиск&Відро”, “Космос”, “Близенько”, “Torba”, “Сімейна Lavka”, “Будинок Іграшок”, “Тайстра”, “Норма”, “Економ. Завжди поруч!”, “Пан Економ”, “К-Маркет”, “Грош”, “Грош Експрес”, “Економ”, “ЇЖАк market”. Разом це понад 2000 магазинів в Україні.

Інформаційнадовідка про Art Nation Loyalty

Art Nation Loyalty —  компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих програм лояльності для ритейлерів та розробляє товари-блокбастери. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців та додатковий прибуток для ритейлу.

Компанія працює на перетині мистецтва, маркетингу та діджитал-контенту, створюючи унікальні продукти, поєднуючи елементи ігрових практик для досягнення цілей клієнта.

Інформаційна сторінка “ПРАЙЗІ” -  https://prizy.gift/

Art Nation Loyalty - https://artnationloyalty.com/

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також