Мережа аптек "АНЦ" провела найпопулярнішу trade-маркетингову кампанію в соцмережах у 2023 році

2 лютого 2024 року в рамках щорічної бізнес-конференції Big Trade-Marketing Show: New Reality – New Possibilities відбулося нагородження переможців Національної премії Big Trade-Marketing Award-2024.
Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2022-2023 рр.
Місія премії полягає в просуванні та визнанні креативних трейд-маркетингових стратегій та їхніх авторів, стимулюючи інноваційні підходи та покращувати стандарти у цій сфері для сприяння загального розвитку маркетингової індустрії.
Журі визначило домінантів серед роздрібних мереж, виробників, дистриб’юторів, маркетингових агенцій на підставі презентацій трейд-маркетингових кейсів з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей тощо.
У номінації «Найпопулярніша trade-маркетингова кампанія в соціальних мережах » перемогу здобула мережа аптек "АНЦ".
У 2023 році компанія запустила ребрендинг аптек та провела всеукраїнську акцію з фірмовими наліпками. Також минулого року стартував проєкт "Карта єдності України".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, премія трейдмастер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар