04 червня 2024

Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент – тренінг Сергія Цимбала

Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент – тренінг Сергія Цимбала
429

14-15 червня Сергій Цимбал і TradeMasterGroup запрошують на авторський тренінг власників або менеджерів бізнесу, які прагнуть поліпшити управління товарним асортиментом і ціноутворенням.

Цільова аудиторія тренінгу — власники або менеджери бізнесу, у яких:

- Немає часу на тривале навчання, потрібно рятувати бізнес тут і зараз

- Високі продажі, а прибутку "не видно"

- Склад забитий "мертвим" товаром, який не продається більше 6 місяців

- Дешевше, ніж в конкурента, та все одно не купують.

- Придбання програми з управління асортиментом не виправило ситуацію

Після навчання ви зможете:

- створювати якісні асортиментні матриці на будь-яку групу товару;

- аналізувати наявний асортимент, визначати прогалини в своїй пропозиції товару;

- визначати ризик виникнення "out of stok" та надлишок товару в різних товарних групах;

- коректно порівнювати свою асортиментну матрицю та матрицю конкурентів;

- швидко визначати слабкі місця в пропозиції конкурентів та користуватись ними;

- аналізувати власне ціноутворення, його вплив на реалізацію та поведінку конкурентів;

- визначати товари-індикативи (KVI), помилки в ціноутворенні яких впливають на стабільність всього бізнесу;

- визначати сильні і слабкі сторони ціноутворення конкурентів;

- будувати власну стратегію ціноутворення з врахуванням слабких місць конкурентів

Тренінг дає відповіді на питання, як керувати асортиментом та ціноутворенням в умовах, коли:

- валютний курс, і як наслідок ціна закупівлі товару постійно змінюється

- попит на товари не стабільний

- звичайні інструменти цінової боротьби часто знищують прибуток, але не дають бажаний результат

- прогнозувати реалізацію, і як наслідок, закупівлю товару, дуже важко

- незначні за звичайних ринкових умов помилки в управлінні асортиментом, призводять - до накопичення неліквідного товару і ставлять бізнес на межу виживання

- складно інвестувати в розвиток тієї чи іншої товарної групи і не помилитись

Після тренінгуви зможете:

- зберігаючи рівень товарооберту знизити кількість товарних позицій в асортиментній матриці на 15-20%.

- вивільнити гроші, заморожені в надлишкових товарних запасах

- зміцнити свої позиції на конкурентному ринку

- збільшити прибуток за рахунок заснованого на аналітиці ціноутворення

- знайти в асортименті товарні групи, які варто розвивати

- сформувати акційні пропозиції, що збільшать трафік покупців в магазини

- у випадку інтернет-магазинів зробити каталог товарів зручним та збільшити трафік покупців з пошукових систем

Навчання на тренінгу Сергія Цимбала вже пройшли фахівці компаній «Ардіс», ТОВ КІДДІ РІТЕЙЛ, «Вист Груп», ТОР-БА/ TOR-BAЮ, КООП ТОРГ СЕРВИС, «Мережа-Сервіс Львів», SEZON, «Експрес 24», «Софтторг», ТОВ ОККО-ДРАЙВ, ТОВ «Омега», ТОВ БЮРО ВИН, «Близенько», «Тайстра Груп», «Родинна ковбаска», АНЦ, «Фудком», УА ТОВ "ЄВРОМІКС" ІІ, МХП, ТОВ «РІТЕЙЛ СТАР», ТД Бойчак, мережа магазинів «ПАНІ», Хаммер Маркет, ТОВ «Юніт Бі» та інших.   

РЕЄСТРАЦІЯ

та додаткова інформація про тренінг

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також