05 серпня 2025

В Україні запускають медіа для виробників «Ланка». Хто і навіщо?

В Україні запускають медіа для виробників «Ланка». Хто і навіщо?
341

Нове видання стартувало 30 липня. Його мета – обʼєднати українських виробників, показати, що в Україні є високорозвинені виробництва, та сприяти новим проєктам та колабораціям у цій сфері. Ідея створити «Ланку» належить девелоперу комерційної нерухомості Alterra Group, партнером-виконавцем став інженерний YouTube-проєкт "Мейканемо". Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

«Ми дуже довго ставилися до українського виробництва як до чогось ретроградного. Тому свою задачу як медіа бачимо в тому, щоб позбавитися “продуктової меншовартості” та показати українцям і світові, що українськими виробниками можна пишатися.  А самих виробників познайомити з можливостями – технологічними і ринковими, про які вони, можливо, ще не знали», — говорить Катерина Венжик, головна редакторка “Ланки”. 

Окрему увагу приділятимуть новинам з європейських ринків, бо вважають це важливим для тих українських виробників, які орієнтуються на експорт. “Ми хотіли би, щоб таких виробників ставало більше, бо зростання експорту - це запорука нашої економічної безпеки”, – додає Катерина. 

Медіа розвиватиме власний YouTube-канал, сайт та започаткує розсилку. Відео з каналу невдовзі також можна буде послухати у форматі подкастів на подкаст-платформах. 

“Для нас зараз пріоритет – це канал, бо ми впевнені, що і наших виробників, і нові технології, які вони можуть використовувати, треба перш за все показувати. Проте не забуватимемо й аналітику, тому невдовзі зробимо також сайт”, - пояснює Катерина. 

На YouTube-каналі вже можна переглянути перший  випуск з виробничими новинами. Невдовзі там також з’являться інтерв’ю з виробниками та репортажі з підприємств. 

Крім того, медіа хоче невдовзі вийти в офлайн, проводячи мітапи з читачами/глядачами та експертами з різних тематик. Однією з перших тем, яку “Ланка” планує висвітлити на такій зустрічі, стане використання штучного інтелекту у виробництві. Наразі команда збирає приклади досвіду українських підприємств, які вже інтегрують ШІ у свої процеси, та тих, хто планує такі зміни. 

Хто робитиме “Ланку”?

“Ланка” створена за ініціативи девелоперської компанії Alterra Group у партнерстві з проєктом “Мейканемо” та українськими виробниками.

«Ми живемо в економіці, де головною цінністю є не ресурси чи виробничі потужності, а знання та ідеї. У цій системі комунікації стають критично важливими, адже вони впливають на стратегічні рішення та саме через них народжуються інновації, формується соціальний капітал. Слово “медіа” походить від латинського medium, що означає “посередник”. Ціль медіа “Ланка” бути провідником, підсилювачем комунікацій між підприємцями, науковцями, державою та суспільством. Медіа підвищують частоту взаємодії, а отже — каталізують обмін ідеями та створення нової цінності», — каже Дмитро Ковальчук, співзасновник та CEO Alterra Group

Alterra Group забезпечить підтримку медіа та залучатиме спільноту виробників, які братимуть участь у створенні контенту, виступатимуть експертами та зможуть ділитися власним досвідом.

Головною редакторкою медіа стала Катерина Венжик, засновниця каналу “Мейканемо”, яка раніше була шеф-редакторкою видань SPEKA і The Page. Задачі технічного редактора буде виконувати її колега по “Мейканемо” Юлія Даниленко – раніше вона обіймала посаду головної редакторки SPEKA. 

 «“Ланка” для нас – це можливість створити щось більш фокусне, залучити нових людей до теми українського виробництва. Тому це медіа буде більш вузькоспеціалізованим, ніж “Мейканемо”, але не менш цікавим,» – каже Юлія.

До створення контенту також планують залучати регіональних журналістів, щоб краще заглибитися в тематику локального виробництва, а ще підтримати колег у тих складних умовах, в яких сьогодні знаходиться медіаринок. 

У перші місяці роботи команда “Ланки” зосередиться на зборі фідбеку від аудиторії, щоб максимально наблизити медіа до потреб виробників. «Ми йдемо класичним шляхом створення продукту – зараз запускаємо MVP, і збираємо фідбек. За потреби щось змінюватимемо. Тож закликаємо якомога частіше і детальніше коментувати наші новинні випуски, статті, інтерв’ю – це допоможе врешті отримати саме таке медіа, якого не вистачало виробникам,» – резюмує Катерина. 

Читайте також: У Вінниці з'явиться новий індустріальний парк та створить близько 3500 нових робочих місць

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також