Результати 6 місяців 2025 року від Аврори: відкрито 145 магазинів, сплачено 3,9 млрд грн податків, 139 млн грн передано на благодійність

Мережа мультимаркетів «Аврора» підвела підсумки І півріччя 2025 року. За 6 місяців поточного року компанія збільшила кількість магазинів, створила нові робочі місця, посилила логістичну інфраструктуру та продовжує підтримку українських виробників. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Розвиток та інвестиції
У період з січня по червень 2025 року мережа «Аврора» відкрила 145 нових магазинів, станом на 1 липня на території України працює 1 730 магазинів, кількість працівників компанії — понад 16 000 людей.
У першому півріччі 2025 року компанія отримала всі необхідні дозволи та розпочала відновлення логістичного комплексу WestGate у Стоянці під Києвом — об’єкту, який повністю був зруйнований росіянами у 2022 році. Повноцінний запуск інноваційного хабу площею понад 90 000 кв. м запланований до кінця 2026 року. Це стане ключовим етапом у розбудові сучасної логістичної інфраструктури та розвитку мережі. Інвестиції у відбудову комплексу орієнтовно оцінюються в 1,3 млрд грн.
Виторг мережі «Аврора» склав 25,9 млрд грн з урахуванням ПДВ. За результатами роботи І півріччя 2025 року «Аврора» сплатила 3,9 млрд грн податків і зборів, зокрема 438,4 млн грн податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) до місцевих бюджетів громад. До бюджету Полтавської територіальної громади сплачено 140,3 млн грн ПДФО. Із загальної суми сплачених податків 1 млрд грн склали митні платежі, 1,38 млрд грн — ПДВ із реалізації, 502,7 млн грн — єдиний соціальний внесок, 461,4 млн грн — податок на прибуток, 121,7 млн грн — військовий збір.
Нагадаємо, що за результатами 2024 року мережа «Аврора» сплатила 6,4 млрд грн податків.
Благодійні проєкти та соціальні ініціативи
Мережа «Аврора» регулярно підтримує благодійні ініціативи, волонтерські збори та соціально важливі проєкти. Загальна сума благодійних внесків за перші півроку 2025 року склала 139 млн грн. Серед найбільших: реабілітація військових у Superhumans — 24 млн грн, підтримка фонду «Повернись живим» — 10,8 млн грн та благодійний збір для 13-ї бригади Нацгвардії «Хартія» — 5 млн грн.
Мережа «Аврора» спільно з «Дія.Бізнес» та партнерами успішно завершили другу хвилю освітньо-грантової програми «Траєкторія 2», спрямовану на підтримку професійного розвитку ветеранів після військової служби. У фінал вийшли 10 учасників, переможці отримали 20 млн грн на розвиток бізнесу.
Компанія послідовно будує системну підтримку для професійного розвитку ветеранів. У мережі працюють ветерани і ветеранки, і, щоб забезпечити ефективну взаємодію між компанією та ветеранською спільнотою в мережі «Аврора» створено позицію Chief Veterans Officer.
Про партнерство з постачальниками
Мережа «Аврора» успішно реалізує стратегію підтримки малого та середнього бізнесу в Україні, надаючи пріоритет українським виробникам. Сьогодні близько 50% товарів в асортименті — продукція національного виробництва. Партнерами «Аврора» стали вже понад 750 українських виробників. Мережа співпрацює з постачальниками з різних регіонів України. За кількістю лідирують: Київська (28%), Дніпропетровська (15%), Харківська (14%), Полтавська (8%) та Львівська (6%) області.
У межах стратегії підтримки українських виробників компанія провела перший масштабний офлайн-захід для постачальників Partners Day, на якому нагородили кращих партнерів. У події взяли участь близько 400 українських компаній, продукція яких представлена на полицях мережі. Захід став новим майданчиком для діалогу, обміну досвідом і нових бізнес-знайомств.
Також нагадаємо, що мережа мультимаркетів «Аврора» одна з активних учасників програми «Національний кешбек». Станом на липень 2025 року зареєстровано близько 400 українських виробників та близько 5 500 SKU товарів, які відповідають вимогам програми.
Маркетингові та освітні проєкти
Цього літа «Аврора» реалізувала нову соціально орієнтовану ініціативу New Generation, що відкриває реальні можливості для українських підлітків зробити перший крок у професійному житті. Уже з 16 років молодь може офіційно працевлаштуватися, пройти навчання, отримати менторську підтримку та відчути себе повноцінною частиною великої команди. А ще «Аврора» запустила літню школу AURORA STUDENTS, яка сприятиме вихованню нової генерації спеціалістів, здатних працювати на національному та міжнародному рівнях.
У першому півріччі 2025 року «Аврора» продовжила інвестувати в культуру та підтримку української музики — реалізувала низку мистецьких проєктів і запускала акції, що об’єднують українців. Серед них — продаж сувенірної шаблі гетьмана Івана Мазепи, запуск проєкту Talking Statues в Україні, де пам’ятники козакам «заговорили» зірковими голосами.
Мережа «Аврора» здобула перемогу в двох номінаціях щорічного Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY — Інновація року та Найкраща маркетинг-команда. У категорії «Інновація року» перемогу отримав проєкт «Зіркова озвучка швидкокас». Каси самообслуговування заговорили голосами улюблених українських зірок: Даніла Повара, Василя Байдака, а також гурту Курган і Agregat. А маркетинг-команда «Аврори» перемогла у номінації «Найкраща маркетинг-команда», завдяки стратегічному підходу, креативності та глибокому розумінню своєї аудиторії.
Для «Аврора» пріоритетом залишається розвиток, що поєднує економічне зростання із соціальною відповідальністю. Компанія продовжує розширення мережі, посилює співпрацю з українськими виробниками, підтримує Сили Оборони і реалізує культурно-соціальні ініціативи.
Читайте також: 50-й магазин в Румунії: в Бухаресті відкрився перший магазин Aurora
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, аврора, ритейл україни
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар