PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід
8 вересня 2021 року в Києві пройде Конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку СТМ - український та зарубіжний досвід» - це XIII Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
У рамках конференції ви довідаєтеся:
- Міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами і виробниками по запуску товарів під Private Label.
- Тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі.
- Презентувати свою компанію на міні-виставці продукції в Галереї новинок Private Label.
- Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу по Private Label.
Парнери конференції
Ит Консалтинговый Партнер - Слуно Украина
Официальный Партнёр –MAY Украина
Партнер конференции– OKTO CLAY FACTORY
Партнёр кофе-брейков –Феникс Инвест Трейд ТМ Jamero
Трансформационный Партнёр – YouCoach
Партнёр по Дезинфекции- HEALER
Инновационный партнер - Vladi Toys
Молочный Партнер - ZINKA
Водний Партнер - Экония
ИТ Партнер - САБ
Спікери конференції:
Максим Машляковський, CEO Foresight & Predictive Analytics.
Тема виступу - Шлях споживача. Між брендом і ВТМ. Аналітика ВТМ.
Jozef Fabo (Словенія), керівник Private label компанії Terno (Словаччина, Братислава), мережа продуктових магазинів KRAJ і TERNO
Тема виступу - Розвиток власних торгових марок в Європі.
Гаррій Гнатовский, архітектор Рішень «Слунь Україна»
Тема виступу - Новий рівень прогнозування. Промо-аналіз поведінки покупців і машинного навчання.
Сергій Мірошник, директор з продажів компанії MAY-Ukraine (ТМ Richard, Curtis, Mayskiy)
Тема виступу - По той бік PRIVATE LABEL
Сергій Лобенко, директор департаменту Власної торгової марки мережі супермаркетів РОСТ
Тема виступу - Консолідація регіонального рітейла для реалізації складних проектів ВТМ.
Роман Гарбуз, керівник відділу власних торгових марок мережі електроніки та побутової техніки Фокстрот
Тема виступу - Особливості ведення бізнесу під ВТМ на українському ринку побутової техніки й електроніки.
Гульфіра Крок (Ізраїль), експерт з управління асортиментом і ціноутворенням у рітейлі
Тема виступу - Завдання ВТМ з точки зору управління товарною категорією.
Катерина Лібман, власниця компанії "Фабрика дерло Фантазій"
Тема виступу - Перед тим, як давати запит до Китаю, спитайте в Україні – можливо хтось це вже робить?
Ольга Новіченко, директор департаменту з управління брендом і комунікаціями Новус.
Євген Долгов, начальник відділу експорту та ВТМ, ЕКОНІЯ ПІІ
Тема виступу - Розвиток нестандартних каналів продажу в ВТМ і орієнтація на клієнта.
Костянтин Жук, начальник відділу якості, ТОВ «Метро Кеш енд Керрі Україна» Тема виступу - Основні принципи вибору й аудит виробників ВТМ
Remy Medina (Франція), спеціаліст по роздрібним брендам IPLC
Тема виступу - Розуміння процесу PL: погляд виробника та роздрібної мережі.
Юрій Кузьмяк, експерт ринку FMCG
Тема виступу - Майбутнє ВТМ – що очікує ВТМ після COVID 19.
Сергій Ліщук, міжнародний консультант, експерт-практик з більш ніж 25-ти річним стажем роботи в індустрії FMCG
Тема виступу - Підсумки 20-ти річного розвитку ВТМ у мережах з кількістю магазинів понад 10 тисяч.
Тетяна Скоробагатова, нью-біз директор компанії Асторгу (ТМ Фудмама і Готово!) Тема виступу - Стратегічне планування PRIVATE LABEL. CHECK-UP.
Jakub Kowalski (Польща), Спеціаліст Private Label в Польщі. Керівник проекту Private Label в одній з найбільших аптечних мереж Польщі
Тема виступу - Різниця Private Label між традиційним ринком - роздрібними мережами FMCG і аптечного ринку Польщі й Європи.
Edvardas Bardauskas (Литва), Private Label Manager at SIROMED PHARMA, UAB
Тема виступу - Тенденції продуктів аптечного роздробу Балтійського регіону.
Денис Степанов, Private brand Development (International) Daymon
Тема виступу - Еволюція ВТМ (Історія розвитку ВТМ і поточна ситуація у світі).
Спецпроєкти в рамках конференції:
Галерея новинок PrivateLabel-2021. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників і роздрібних мереж України та зарубіжжя. Кожен учасник - виробник/рітейлер - може подати зразки кращих проектів ВТМ для презентації на полицях Галереї Новинок.
Столи перемовин у форматі мережа-постачальник. Це унікальна можливість прямих перемовин із керівниками закупівель роздрібних мереж і виробниками. У столах перемовин TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 роздрібних мереж і більше 5000 постачальників України та зарубіжжя (РФ, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія тощо).
Національна премія PrivateLabel-2021. PrivateLabel-2021 - бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з рітейлерами. Кращий проект Private Label року. Внесок в розвиток товарної категорії. Динаміка розвитку ВТМ. Впізнаваність торгової марки. Інновація року. Найефективніша СТМ. Кращі умови співпраці.
Виставка і експозиція рішень і послуг для бізнесу. У рамках Конференції PrivateLabel-2021 проходить виставка рішень і послуг, а також зразків продукції від виробників і рітейлерів України та ближнього зарубіжжя.
Вартість участі 5800 грн за одну людину
Регистарция
или по тел 067-502-30-13
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Леся ІванченкоЗаступник Генерального директора з торгівлі та маркетингу ТОВ «Супермаш».МОДЕРАТОР СЕСІЇ 12: 00-12: 35
Юрій КузьмякЕксперт ринку FMCG з понад 15-річним досвідом роботи на керівних посадах в ритейлі в Україні та за кордоном на позиціях комерційний директор, директор з розвитку бізнесу, керівник направле .. Читати повністюМАЙБУТНЄ СТМ - ЩО ЧЕКАЄ СТМ ПІСЛЯ COVID 19 12: 35-13: 10
Сергій Ліщук OnlineМіжнародний консультант, експерт-практик з більш ніж 25-ти річним стажем роботи в індустрії FMCGПІДСУМКИ 20ти РІЧНОГО РОЗВИТКУ СТМ У МЕРЕЖАХ З ЧИСЛОМ МАГАЗИНІВ ПОНАД 10 ТИС. 13: 10-13: 45
Тетяна СкоробагатоваНью-біз директор компанії Асторгу (ТМ Фудмама і Готово!)СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ PRIVATE LABEL. CHECK-UPЯке місце займає Privat Label в загальній стратегії компанії?Звіряємося зі стратегічного фінансового плану 13: 45-14: 30
ОБІД, ОБМІН ДУМКАМИ, ЗНАЙОМСТВО З УЧАСНИКАМИ ВИСТАВКИ
14: 30-15: 10
Jakub Kowalski (Польща) onlineСпеціаліст Private Label в Польщі. Керівник проекту Private Label в одній з найбільших аптечних мереж Польщі. Більше 10 років досвіду в сфері закупівель, закупівель, приватних торгових марок. Починав як .. Читати повністюРІЗНИЦЯ Private Label МІЖ ТРАДИЦІЙНИМ РИНКОМ - роздрібними мережами FMCG І аптечного ринку ПОЛЬЩІ І ЄВРОПИЧастка ринку PL в аптеках в ПольщіПотенціал Польщі з точки зору СТМЩо необхідно робити українським виробникам, щоб вони брали участь в тендерах, щоб почати виробляти більше, щоб бути конкурентоспроможними на ринку Європи і Польщі 15: 10-15: 50
Edvardas Bardauskas (Литва) onlinePrivate Label Manager at SIROMED PHARMA, UABТЕНДЕНЦІЇ ПРОДУКТІВ аптечного роздробу БАЛТІЙСЬКОГО РЕГІОНУ 15: 50-16: 15
Денис СтепановPrivate brand Development (International) DaymonЕВОЛЮЦІЯ СТМ (ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СТМ І ТЕКУЩАЯ СИТУАЦІЯ В СВІТІ)
Раздел: Private Label >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар