Food&NonFoodMaster-2022

Food&NonFoodMaster-2022

01 июля 2022

ПРО ПРОЕКТ FOODMASTER&NONFOODMASTER-2022

9 Вересня 2022 р., м. Київ

Відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, які зберуть понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників.

Аудиторія учасників конференції: понад 300 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).

Серед постійних учасників:

Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Орімі трейд", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Старі "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", " Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", "Компанія Май Україна", ТД "Поляків" та ін.)

Роздрібні мережі України та ближнього зарубіжжя (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Віталюр", "Скіф Трейд", "Вересень Плюс", "Білла-Україна", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Диво Маркет", UPG, "Епіцентр К" та ін.

Суміжні галузі: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.

Дивитися фоторепортаж конференції FoodMaster&PrivateLabel-2021

Підсумки конференції FoodMaster&PrivateLabel-2021

 

В РАМКАХ КОНФЕРЕНЦІЇ ВИ ДІЗНАЄТЕСЯ:

  • Актуальні тренди харчової галузі у 2022 році
  • Як змінилася споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності
  • “Швидка комерція” (Q-Commerce): чому співпраця food- та non-food рітейлу зі службами експрес-доставки стає ще більш важливою
  • 10 помилок виробників, які не дозволяють розпочати експорт своєї продукції
  • Як оптимізувати торговий та виробничий бізнес у 2022 році: Автоматизовані системи управління підприємством
  • Ексклюзивні тренди Ашан: смаки світу, веганство, фермерство
  • Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміну купівельних уподобань. Кейси впровадження
  • Моделі Категорійного Менеджменту для мультиканального рітейлу
  • Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології
  • Управління простором торгового залу через викладення на основі ролі категорії
  • Підготовка ідеального КП на основі аналізу асортиментної матриці
  • Аналіз ефективності асортиментної матриці через керування товарними запасами

СПЕЦПРОЕКТИ У РАМКАХ ПОДІЇ

 

Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК»

Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та Зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу

У рамках Конференції FoodMaster&PrivateLabel-2022 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та рітейлерів України та ближнього зарубіжжя.

2 паралельні зали

2 паралельні зали з конференціями Food, NonFood, СatMan. Ви можете вибирати зал за інтересами та вільно переміщатися із зали до зали, формуючи власну програму заходу

Галерея новинок провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя

У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та близького зарубіжжя! Кожен учасник –виробник може подати зразки кращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок

Онлайн-трансляція

Якщо Ви не можете приїхати на Захід наживо, ми підключимо Вам до ZOOM трансляції, де 3 камери та виділений чат будуть створювати для Вас ефект присутності.

 

ВИГОДИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Ставши учасником події, Ви:
 
  • Обміняєтеся з іншими постачальниками та рітейлерами позитивним досвідом співпраці;
  • Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
  • На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
  • Отримайте нові ідеї та інсайти, які зможете застосувати практично у своїй компанії;
  • Проведіть переговори та укласти договори про співпрацю в одному місці більш ніж з 50 потенційними партнерами;
  • Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з партнерами, що вже існують;
  • Поліпшіть комунікації та побудуйте конструктивний діалог з рітейлерами та дистриб'юторами про співпрацю;
  • Познайомтеся з кейсами закордонних спікерів та досвідом формування асортиментного портфеля;
  • Зможете взяти участь у міні-виставці новинок виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу рітейлерів та постачальників,
  • Представте Вашу компанію та новинки продукції на Галереї Новинок!

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

1. АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ У 2022 РОКУ. НОВІ ВИКЛИКИ І МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ СФЕРИ FMCG.
 
2. ТЕХНОЛОГІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТРАДИЦІЙНИХ МОДЕЛІВ МАГАЗИНІВ ПІД ЗМІНИ ПОКУПНИХ ПЕРЕВАГ. КЕЙСИ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ.
 
3. СУЧАСНИЙ РОЗДРІБНИЙ БРЕНД: ЯК ЗМІНИЛИСЯ ПРАВИЛА ГРИ У РІЗНИХ КАНАЛАХ ВЗАЄМОДІЇ З ПОКУПЦЯМИ?
 
4. ІННОВАЦІЇ У РИТЕЙЛІ, ЗБІЛЬШУЮЧІ ПРОДАЖУ В ТОРГОВЕЛЬНИХ ТОЧКАХ.
 
5. НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ ЩОДО ПОЧАТКУ СПІВПРАЦІ З ПРОВІДНИМИ ПРОДОВОЛЬЧИМИ СЕТИ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПИ. УСПІШНІ КЕЙСИ.
 
6. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОФФЛАЙН І ОНЛАЙН РОЗДРІБ. ВІДНОВЛЕННЯ СЕРВІСІВ ДОСТАВКИ.
 
7. РОЗВИТОК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЧЕРЕЗ E-COMMERCE. ТЕХНОЛОГІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ, ПЛАТФОРМИ.
 
8. ЯКІ ОСНОВНІ KPI РИТЕЙЛЕРА ПОТРІБНО ЗНАТИ ПОСТАВНИКУ ДЛЯ УСПІШНОГО СПІВПРАЦЯ.
 
9. IT-ТЕХНОЛОГІЇ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ РОЗВИТОК НОВИХ РИТЕЙЛ-БІЗНЕС-МОДЕЛІВ І ФОРМАТІВ.
 
10. НОВІ ВИКЛИКИ ДЛЯ СФЕРІ FMCG У 2022 РОЦІ У ЗВ'ЯЗКУ З ПОЧАТКОМ ВОЄННИХ ДІЙ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. ПОРТРЕТ НОВОГО ПОКУПЦЯ ТА ЯК ЗМІНИЛАСЯ КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ УКРАЇНЦІВ.
 
11. ПЕРЕБУДОВА РОБОТИ ПРОДОВОЛЬЧИХ МЕРЕЖ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОЧАТКОМ ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД. ЗМІНИ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ З МЕРЕЖАМИ, ЇХ СПРОЩЕННЯ. УСПІШНІ ПРИКЛАДИ КОЛАБОРАЦІЙ НА ВЗАЄМОВИГІДНИХ УМОВАХ
 
12. АДАПТАЦІЯ БІЗНЕСУ ДО НОВИХ УМОВ. ШВИДКЕ РЕАГУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН ТА ПЕРЕБУДОВА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ЗАПОРУКА ВИЖИВАННЯ БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА У ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД.
 
13. УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРООБІГОМ В УМОВАХ КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ.
 
14. ПІДТРИМКА БІЗНЕСУ З БОКУ ДЕРЖАВИ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ВОЄННОГО СТАНУ.
 
15. З ЧОГО РИТЕЙЛЕРАМ ПОЧИНАТИ НАЛАГОДЖЕННЯ БІЗНЕСУ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВІЙНИ АБО ЗВІЛЬНЕННЯ ОКРЕМИХ ТЕРИТОРІЇ. НА ЩО РОБИТИ АКЦЕНТ У ПЕРШУ ЧЕРГУ?
 
16. ГРУПИ ТОВАРІВ НАЙВИЩОГО ПОПИТУ ПІД ЧАС ВІЙНИ, ЇХ ІМПОРТ ЗАРАЗ ТА У МАЙБУТНЬОМУ. НОВІ УМОВИ ВВЕЗЕННЯ ІМПОРТНИХ ТОВАРІВ, ОБМЕЖЕННЯ ТА ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЩОДО ДОТРИМАННЯ ПРОЦЕДУР.
 
17. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД.
 
18. АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. РОЗРОБКА ТА НАЯВНІСТЬ ПЛАНУ «Б», ШВИДКЕ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ, ПЕРЕГЛЯД ТА ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТА ПЛАНІВ, АНАЛІЗ РИЗИКІВ, ВСТАНОВЛЕННЯ ЗВ'ЯЗКІВ З НОВИМИ ПАРТНЕРАМИ, СТРАХОВИЙ АСОРТИМЕНТ, ГНУЧКІСТЬ У ВІДНОСИНАХ З ПАРТНЕРАМИ.
 
19. ЗБЕРЕЖЕННЯ КОМАНД В УМОВАХ СКОРОЧЕННЯ ОБСЯГІВ РОБОТИ І, ВІДПОВІДНО, НАДХОДЖЕНЬ НА ПОКРИТТЯ ФОНДУ ОПЛАТИ ПРАЦІ.
 
20. МЕРЧАНДАЙЗИНГ В УМОВАХ ВІЙНИ. СТРАТЕГІЇ ТА ПІДХОДИ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПОЛИЦЯХ У ТОЧКАХ ПРОДАЖУ ТА ОНЛАЙН У ПЕРІОД НЕСТАБІЛЬНОСТІ. ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ.
 
21. ПЛАНИ ЩОДО ПОДАЛЬШОЇ РОБОТИ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ВЕЛИКИХ ГРАВЦІВ РИНКУ РИТЕЙЛА УКРАЇНИ.
 
22. ЯКІ ПРОМО ТА АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ РИТЕЙЛЕРАМ ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ ТА ПІДВИЩИТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ.
 

ПредыдущаяВесь списокСледующая


Комментарии

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*