PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід

28 Жовтня 2022 р., м. Київ
«PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку СТМ-український та зарубіжний досвід» – це XIV Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам СТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу . Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
ВИГОДИ КОНФЕРЕНЦІЇ
ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА:
- Відстежити тренди, тенденції розвитку ринку PrivateLabel, купівельні переваги, якими ділитимуться світові та українські експерти.
- Дізнатися кейси провідних компаній з оптимізації та скорочення витрат та збільшення рентабельності бізнесу PrivateLabel.
- Почерпнути міжнародний досвід співпраці з рітейлом та рекомендації щодо запуску товарів під СТМ.
- Перейти на більш високий рівень переговорів та співробітництва з роздрібною мережею Скоригувати стратегію та виробляти той товар і в тій упаковці, які потрібні покупцеві.
- Почути потреби мереж у різних категоріях товарів, критерії відбору партнерів для співробітництва по СТМ, завдяки чому зможете зробити більш індивідуальну пропозицію щодо контрактного виробництва.
- Представити свою Компанію на міні-виставці, познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками – роздрібними мережами.
- Представити свої найкращі товари СТМ у рамках Галереї новинок PrivateLabel.
ДЛЯ РИТЕЙЛЕРА:
- Дізнатися про нові тренди та тенденції розвитку ринку PrivateLabel, купівельні переваги, якими ділитимуться світові та українські експерти.
- Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу Представити свою мережу як якісного та надійного Партнера з СТМ та налагодити співпрацю з постачальниками.
- Знайти нових постачальників для співпраці з СТМ – за різними категоріями товарів.
- Здобути міжнародний досвід запуску товарів під СТМ.
- Перейти на більш високий рівень ведення переговорів із партнерами та обмінятися досвідом із колегами по ринку.
Представити свої найкращі проекти СТМ у рамках Галереї новинок PrivateLabel. - Завдяки участі у Національній премії «PrivateLabel: найкращий партнер року» - представити свою компанію як професійного партнера, готового до якісної співпраці з СТМ.
ДЛЯ СУМІЖНИХ ГАЛУЗЕЙ:
- Налагодити взаємини з потенційними клієнтами, партнерами – мережами та постачальниками.
- Виявити потреби цільової аудиторії до Вашої пропозиції.
- Набути нових партнерів та зміцнити відносини з уже існуючими.
- Розповісти про ефективність Ваших послуг цільової аудиторії, успіхи компанії.
- Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус Вашої компанії.
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ:
Предыдущая | Весь список | Следующая |
Комментарии
Ваш коментар буде першим.Додати коментар