Food&NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу
16 февраля 20236-7 квітня 2023 р., м. Київ
Відбудеться XIV Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2023, які зберуть понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників. Тема в цьому році: Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу
Аудиторія учасників конференції: понад 300 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).
Серед постійних учасників:
Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Старі "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", " Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", ТД "Поляків" та ін.)
Роздрібні мережі України та ближнього зарубіжжя (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Вересень Плюс", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К", Пчілка маркет, Мережа Тайстра, мережа Сім-23, Бадьорий, Аврора Мультимаркет, Ритейл, Восторг, Аргон (Грош), БРСМ-Нафта, ПАНІ, Мережа гіпермаркетів ЗаТак та ін.
Суміжні галузі: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.
- Обміняєтеся з іншими постачальниками та рітейлерами позитивним досвідом співпраці;
- Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
- На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
- Отримайте нові ідеї та інсайти, які зможете застосувати практично у своїй компанії;
- Проведіть переговори та укласти договори про співпрацю в одному місці більш ніж з 50 потенційними партнерами;
- Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з партнерами, що вже існують;
- Поліпшіть комунікації та побудуйте конструктивний діалог з рітейлерами та дистриб'юторами про співпрацю;
- Познайомтеся з кейсами закордонних спікерів та досвідом формування асортиментного портфеля;
- Зможете взяти участь у міні-виставці новинок виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу рітейлерів та постачальників,
- Представте Вашу компанію та новинки продукції на Галереї Новинок!
СПЕЦПРОЕКТИ У РАМКАХ ПОДІЇ
Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК»
Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та Зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)
Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу
У рамках Конференції FoodMaster-2023 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та рітейлерів України та ближнього зарубіжжя
3 паралельні зали
3 паралельні зали з конференціями Food, NonFood, СatMan. Ви можете вибирати зал за інтересами та вільно переміщатися із зали до зали, формуючи власну програму заходу
Галерея новинок провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя
У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та близького зарубіжжя! Кожен учасник –виробник може подати зразки кращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок
Онлайн-трансляція
Якщо Ви не можете приїхати на Захід наживо, ми підключимо Вам до ZOOM трансляції, де 3 камери та виділений чат будуть створювати для Вас ефект присутності.
В РАМКАХ КОНФЕРЕНЦІЇ ВИ ДІЗНАЄТЕСЯ:
- Актуальні тренди харчової галузі у 2023 році
- Як змінилася споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності
- 10 помилок виробників, які не дозволяють розпочати експорт своєї продукції
- Моделі Категорійного Менеджменту для мультиканального рітейлу
- Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміну купівельних уподобань. Кейси впровадження
- Як оптимізувати торговий та виробничий бізнес у 2023 році: Автоматизовані системи управління підприємством
- Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології
- Управління простором торгового залу через викладення на основі ролі категорії
- Підготовка ідеального КП на основі аналізу асортиментної матриці
- Прийняття рішень в умовах невизначеності. Рекомендації та практичний досвід
- Управління асортиментом. практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації
- Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах
Предыдущая | Весь список | Следующая |
Комментарии
Ваш коментар буде першим.Додати коментар