Половина великих компаній, що розмістилися цього року, коштують дешевше, ніж на IPO
Половина великих (з розміщенням більш ніж на $1 млрд) компаній, які вийшли на IPO цього року, торгуються нижче за ціну лістингу, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Financial Times. Фондові ринки при цьому показують стійке зростання.
Це означає, що рекорд за сумою IPO (вже $330 млрд цього року, за оцінкою EY) не відповідає їхньому успіху. Для порівняння, серед великих IPO 2019 року, через рік після виходу на біржу лише 33% коштували дешевше за оцінку при розміщенні, у 2020 році — лише 27%.
Серед компаній, які помітно втратили в ціні після лістингу - британський сервіс доставки їжі Deliveroo, шведський виробник продуктів харчування Oatly та індійський платіжний гігант Paytm. FT зазначає, що індексні інвестиції цього року виглядають вигідніше за такі розміщення: S&P 500 виріс вже на 24%.
Слабкі результати деяких великих компаній після IPO змушують засумніватися в оцінці компаній великими інвесторами, такими як SoftBank та Warburg Pincus, та провідними андеррайтерами – Goldman Sachs та Morgan Stanley. Як підрахувала газета, цього року Goldman провів 13 лістингів, які залучили понад $1 млрд, але дев'ять із них зараз у мінусі, включаючи Didi та Robinhood. Шість із 14 компаній, IPO яких курирував Morgan Stanley, також торгувалися нижче ціни розміщення, включаючи Paytm.
Бум IPO, що почався минулого року, поки що й не думає зупинятися. За оцінкою Bloomberg, за 10,5 місяців 2021 року на біржі по всьому світу (у тому числі через SPAC), вийшли 2850 компаній, які залучили понад $600 млрд. Це рекорд як за кількістю, так і за обсягом залучених коштів.
Читайте також: Капіталізація Facebook вперше перевищила 1 трлн доларів
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новости экономики, ипо, инвестиции
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар