Mango впровадила ексклюзивну послугу персоналізованої упаковки
Іспанський мас-маркет бренд Mango запустив кампанію With love, to you, яка присвячена радості дарувати подарунки. У рамках цього проекту бренд надає своїм покупцям персоналізовану подарункову коробку за покупку двох або більше товарів, в які вони можуть запакувати свої подарунки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
У цьому святковому сезоні бренд представляє нові колекції всіх своїх ліній: Woman, Man, Kids та товари для дому, роблячи акцент на виробах, що підходять як подарунки. В якості подарунки компанія пропонує вибирати пальто, сукні, светри, аксесуари, у тому числі шарфи, рукавички, сумки та гаманці, а також товари для дому, такі як текстиль для ванної, кухні, вітальні та спальні.
У рекламній кампанії взяли участь модель Маріана Сантана зі своїми мамою та дочкою, молода пара моделей Сем Бломквіст та Джеремі Янг та група друзів Амріт Каур, Ендрю Георгіадес та Сабін Глуд. Коробки, розміри яких різняться залежно від вмісту подарунка, клієнти можуть знайти в офлайн магазинах з 1 грудня до закінчення свят. Для онлайн-покупок система буде такою самою, але з конвертом.
Читайте також: Mango розширює мережу магазинів для підлітків
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости производителей, манго, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар