21 декабря 2021

Рітейл Великобританії зіткнувся з різким зростанням кількості повернення товарів

Рітейл Великобританії зіткнувся з різким зростанням кількості повернення товарів
1301

Найбільший британський рітейлер Boohoo небезпідставно побоюється, що зростання кількості клієнтів, які вирішили повернути покупки, зроблені до різдвяних та новорічних канікул вдарить з продажу та прибутку компанії. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ВВС.

Люди відмовляються від раніше замовлених речей через розповсюдження нового штаму коронавірусу «омікрон», який так чи інакше впливає на організацію святкових заходів, заплановані поїздки та загалом на настрій покупців.

Крім того, відмови від покупок можуть бути спровоковані термінами доставки товарів, що збільшилися. Представники Boohoo заявляють, що витрати на перевезення зростуть приблизно на 20 млн фунтів стерлінгів цього року, тоді як невпевненість споживачів та затримки з доставкою ускладнюють зовнішню торгівлю.

За минулі три місяці продажі компанії зросли у Великій Британії, але різко впали в Європі, США та іншому світі. В результаті власники Boohoo очікують, що прибуток рітейлера зросте на 6-7% до лютого 2022 року в порівнянні з попереднім роком, тоді як прогнози зростання становили 9-9,5%. При цьому очікування зростання продажів знизилися вдвічі. Через цю новину акції Boohoo впали приблизно на 15%.

Компанія Boohoo значно розширилася останніми роками. У 2019 році вона придбала марку жіночого одягу Karen Millen та її дочірній бренд Coast, наступного року — Warehouse, а зовсім недавно купила бренд і веб-сайт збанкрутілої мережі універмагів Debenhams.

Читайте також: Новий локдаун у Нідерландах спустошив торгові вулиці

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также