Квартальні продажі LVMH виявилися кращими за прогнози аналітиків
Продажі французького виробника люксових товарів LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton у першому кварталі зросли на 29% 18 млрд. Це перевищило прогнози аналітиків, які очікували на 17-відсоткове зростання, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Як зазначається у звітності LVMH, «рік почався добре», попри пандемію, що триває, і «трагічні події в Україні». Найактивніше зростали продажі в підрозділі модних товарів та виробів зі шкіри — на 35% до €9,1 млрд.
Особливо компанія виділяє бренд Louis Vuitton, який «відмінно розпочав рік завдяки своїй незмінній креативності». Хороші результати показали бренди Dior та Fendi. Продаж парфумерії та косметики зріс на 23%, до €1,9 млрд. При цьому окремі бренди, як, наприклад, Christian Dior, наростили свої частки на цьому ринку, представили нові продукти.
На 19% зросли продажі годинників та ювелірних виробів насамперед завдяки попиту на вироби Tiffany особливо у США. Продажі вина та міцних спиртних напоїв зросли на 8%, до €1,6 млрд.
Як зазначають у LVMH, дуже добре розпочався рік для виробників шампанського, продажі напою різко зросли особливо у Європі й Японії. Зростають продажі віскі Glenmorangie та горілки Belvedere, проте продажі коньяку Hennessy знизилися через логістичні проблеми.
За прогнозами керівництва LVMH, продажі мають дещо знизитися в другому кварталі, враховуючи ситуацію з локдаунами у великих містах Китаю, особливо у 26-мільйонному Шанхаї. Проте, вважають у компанії, щойно обмеження знімуть, люди відразу почнуть робити покупки.
Читайте також: LVMH працевлаштує 2500 фахівців до 30 років
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости производителей, луи виттон, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар