TikTok тестує покупки у додатку

Соцмережа працює над магазином TikTok Shop. Зараз він запущений в Індонезії, Малайзії, Таїланді, В'єтнамі, материковому Китаї, Гонконгу та Великій Британії. Він дозволяє додавати спеціальний значок у формі сумочки у прямі ефіри на тему шопінгу. При натисканні на нього з'являється віконце з доступними товарами. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TechCrunch.
Раніше TikTok вбудувала у додаток у В'єтнамі міні-ігри HTML5, що базуються на бібліотеці материнської компанії соцмережі ByteDance. За допомогою нововведення компанія планує збільшити рекламний виторг і довше утримувати користувачів у соцмережі. При цьому вже зараз платформу щомісяця відвідують близько 1 млрд. людей.
За прогнозом аналітиків дослідницької компанії Insider Intelligence, у 2022 році TikTok заробить на рекламі понад $11 млрд, що перевищить сукупні показники його конкурентів – Twitter та Snap. Майже $6 млрд — більше половини доходів від реклами цього року TikTok заробить у США, незважаючи на побоювання влади США з приводу передачі даних користувача до Китаю.
Читайте також: Власник Tik Tok закрив торговий майданчик через три місяці після старту роботи
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар