24 мая 2022

TikTok тестує покупки у додатку

TikTok тестує покупки у додатку
781

Соцмережа працює над магазином TikTok Shop. Зараз він запущений в Індонезії, Малайзії, Таїланді, В'єтнамі, материковому Китаї, Гонконгу та Великій Британії. Він дозволяє додавати спеціальний значок у формі сумочки у прямі ефіри на тему шопінгу. При натисканні на нього з'являється віконце з доступними товарами. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TechCrunch.

Раніше TikTok вбудувала у додаток у В'єтнамі міні-ігри HTML5, що базуються на бібліотеці материнської компанії соцмережі ByteDance. За допомогою нововведення компанія планує збільшити рекламний виторг і довше утримувати користувачів у соцмережі. При цьому вже зараз платформу щомісяця відвідують близько 1 млрд. людей.

За прогнозом аналітиків дослідницької компанії Insider Intelligence, у 2022 році TikTok заробить на рекламі понад $11 млрд, що перевищить сукупні показники його конкурентів – Twitter та Snap. Майже $6 млрд — більше половини доходів від реклами цього року TikTok заробить у США, незважаючи на побоювання влади США з приводу передачі даних користувача до Китаю.

Читайте також: Власник Tik Tok закрив торговий майданчик через три місяці після старту роботи

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги