Ford виплатить американській владі $19,2 млн за недостовірну рекламу
Корпорація Ford заплатить $19,2 млн за недостовірну рекламу. Автовиробник залагодив питання з американською владою у досудовому порядку, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Йдеться про гібридні моделі Ford C-Max 2013-2014 років та пікапи Super Duty 2011-2014 років, рекламуючи які ще у 2013 році, компанія повідомляла про значну економію палива та підвищену вантажопідйомність, які не відповідали дійсності. Так, Ford спотворювала інформацію про відстань, яку споживачі можуть проїхати без дозаправки, а також стверджувала, що стиль керування не вплине на витрату палива транспортних засобів.
Крім того, автоконцерн використав оманливу методологію для підрахунку вантажопідйомності у своєму класі автомобілів. Для розрахунку бралася модель, в якій була відсутня базова наповнюваність такими елементами, як запасне колесо, домкрат, радіо та центральна консоль. Таким чином, спотворені дані дозволили гібридним моделям отримати статус найкращих за вантажопідйомністю.
Том Міллер, генеральний прокурор Айови зазначив: «Протягом багатьох років Ford рекламувала вражаючу економію палива та вантажопідйомність своїх легкових і вантажних автомобілів. Але ці цифри не були засновані на реальності, у результаті клієнти отримували автомобілі, які не відповідали заявленим стандартам».
Питання недостовірної реклами було закрито у досудовому порядку. Автовиробник зумів домовитись одразу з 40 штатами, виплативши їм компенсацію. Водночас автоконцерн не визнав своєї провини.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новости производителей, форд, новости компаний, что нового на рынке, новости ритейла, санкции против россии, выход бизнеса из рф
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар