30 июня 2022

Pernod Ricard запускає систему цифрових етикеток

Pernod Ricard запускає систему цифрових етикеток
1265

Світовий виробник спиртних напоїв Pernod Ricard запустив нову систему цифрових етикеток, щоб заохотити клієнтів до відповідального пиття, пропонуючи більше інформації про свою продукцію. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Компанія має на меті запропонувати споживачам більше прозорості щодо вмісту продуктів та їхнього впливу на здоров'я за допомогою цієї ініціативи.

Пілотний проект стартує у Європі в липні 2022 року, а до 2024-го він має бути поширений весь світ.

Задня етикетка кожної плашки міститиме QR –код, який перенаправлятиме клієнта на платформу, що пропонує інформацію про кожен продукт при скануванні.

Споживачі можуть переглянути список інгредієнтів та повних фактів про походження напою Pernod Ricard та Європейської асоціації вин і спиртних напоїв.

Інформація також міститиме рекомендації щодо відповідального пиття, видані урядом відповідної країни, включаючи інформацію про стандартні напої та хто не повинен вживати алкоголь, а також посилання на веб -сайт відповідної споживчої інформації.

Ця інформація буде адаптована до конкретного регіону та відображатиметься місцевою мовою.

Читайте також: Pernod Ricard купує один із найбільших онлайн-магазинів алкоголю

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также