Pernod Ricard запускає систему цифрових етикеток
Світовий виробник спиртних напоїв Pernod Ricard запустив нову систему цифрових етикеток, щоб заохотити клієнтів до відповідального пиття, пропонуючи більше інформації про свою продукцію. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Компанія має на меті запропонувати споживачам більше прозорості щодо вмісту продуктів та їхнього впливу на здоров'я за допомогою цієї ініціативи.
Пілотний проект стартує у Європі в липні 2022 року, а до 2024-го він має бути поширений весь світ.
Задня етикетка кожної плашки міститиме QR –код, який перенаправлятиме клієнта на платформу, що пропонує інформацію про кожен продукт при скануванні.
Споживачі можуть переглянути список інгредієнтів та повних фактів про походження напою Pernod Ricard та Європейської асоціації вин і спиртних напоїв.
Інформація також міститиме рекомендації щодо відповідального пиття, видані урядом відповідної країни, включаючи інформацію про стандартні напої та хто не повинен вживати алкоголь, а також посилання на веб -сайт відповідної споживчої інформації.
Ця інформація буде адаптована до конкретного регіону та відображатиметься місцевою мовою.
Читайте також: Pernod Ricard купує один із найбільших онлайн-магазинів алкоголю
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новости производителей, перно рикар, инновации в бизнесе, новини ритейлу в україні, работа с персоналом, война в украине
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар