07 июля 2022

TikTok відключає «живі покупки» на Заході

TikTok відключає «живі покупки» на Заході
991

Захід ще не готовий до «живої торгівлі», каже TikTok. Китайський додаток хотів дозволити споживачам у США та Європі робити покупки під час інтерактивних прямих трансляцій, але ця концепція ще не набула популярності. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

У Китаї покупки через стріми генерують понад 60 мільярдів доларів продажів на рік. Понад дві третини китайців час від часу роблять покупки на основі таких прямих трансляцій у соціальних мережах, під час яких інфлюенсери обговорюють продукти, які люди можуть замовити лише кількома кліками. Люди також можуть ставити запитання та спілкуватися з інфлюенсерами.

До 2026 року стріми можуть генерувати від 10 до 20% усіх онлайн-продажів у всьому світі, прогнозують трендові агентства. Тому логічно, що TikTok, як китайський додаток із великою кількістю прихильників на Заході, вважає себе найкращим для того, щоб донести цю тенденцію на Захід. З осені минулого року TikTok Shopping доступний у Великій Британії. Саме ця країна з високим рівнем споживчої цифровізації стала пілотною для подальшого розгортання в Європі та США.

Однак очікуваного успіху не прийшло. Попередньо визначених цілей не було досягнуто, і багато британських інфлюенсерів уже припинили свої прямі трансляції. «Ринку просто ще немає. Споживачі ще не готові до цього, це все ще в зародковому стані», – сказав лондонський співробітник TikTok.

Материнська компанія ByteDance поки що припиняє весь проєкт і скасовує свої плани щодо розширення TikTok Shopping на Сполучені Штати та решту Європи. Однак додаток продовжить експериментувати з новими комерційними можливостями.

Незважаючи на це, шопінг через прямі трансляції на TikTok нещодавно був успішно запущений у Таїланді, Малайзії, В’єтнамі й Індонезії. Все більше західних брендів і ритейлерів також створюють власні ініціативи живої торгівлі. Завдання в найближчий період полягатиме в тому, щоб знайти правильну формулу для західного споживача.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также