TikTok відключає «живі покупки» на Заході
Захід ще не готовий до «живої торгівлі», каже TikTok. Китайський додаток хотів дозволити споживачам у США та Європі робити покупки під час інтерактивних прямих трансляцій, але ця концепція ще не набула популярності. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
У Китаї покупки через стріми генерують понад 60 мільярдів доларів продажів на рік. Понад дві третини китайців час від часу роблять покупки на основі таких прямих трансляцій у соціальних мережах, під час яких інфлюенсери обговорюють продукти, які люди можуть замовити лише кількома кліками. Люди також можуть ставити запитання та спілкуватися з інфлюенсерами.
До 2026 року стріми можуть генерувати від 10 до 20% усіх онлайн-продажів у всьому світі, прогнозують трендові агентства. Тому логічно, що TikTok, як китайський додаток із великою кількістю прихильників на Заході, вважає себе найкращим для того, щоб донести цю тенденцію на Захід. З осені минулого року TikTok Shopping доступний у Великій Британії. Саме ця країна з високим рівнем споживчої цифровізації стала пілотною для подальшого розгортання в Європі та США.
Однак очікуваного успіху не прийшло. Попередньо визначених цілей не було досягнуто, і багато британських інфлюенсерів уже припинили свої прямі трансляції. «Ринку просто ще немає. Споживачі ще не готові до цього, це все ще в зародковому стані», – сказав лондонський співробітник TikTok.
Материнська компанія ByteDance поки що припиняє весь проєкт і скасовує свої плани щодо розширення TikTok Shopping на Сполучені Штати та решту Європи. Однак додаток продовжить експериментувати з новими комерційними можливостями.
Незважаючи на це, шопінг через прямі трансляції на TikTok нещодавно був успішно запущений у Таїланді, Малайзії, В’єтнамі й Індонезії. Все більше західних брендів і ритейлерів також створюють власні ініціативи живої торгівлі. Завдання в найближчий період полягатиме в тому, щоб знайти правильну формулу для західного споживача.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: инновации в бизнесе, новости ритейла, технологии для ритейла
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар