25 липня 2022

Виробник люксового взуття Manolo Blahnik виграв 22-річну боротьбу за торгові марки в Китаї

Виробник люксового взуття Manolo Blahnik виграв 22-річну боротьбу за торгові марки в Китаї
1513

Manolo Blahnik, взуттєвий бренд, який прославився своїми фанатами-селебріті та регулярними появами в телесеріалі «Секс у великому місті» виграв судову битву в Китаї за використання власної назви, прокладаючи шлях до розширення бренду по всій країні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Компанія, названа на честь свого іспанського засновника, заявила, що рішення було винесено Верховним народним судом Китаю минулого місяця, що стало кульмінацією тривалої судової битви.

Починаючи з 2000 року Manolo Blahnik висувала численні позови проти китайського бізнесмена Фан Ючжоу, щоб оскаржити законність торгових марок, зареєстрованих Фаном і пов’язаних з іменем Manolo Blahnik.

«Це значуща перемога для мого дядька, нашої родини та нашої команди, і я хочу висловити вдячність Верховному народному суду Китаю за ретельний і уважний розгляд нашої давньої справи», — сказала виконавча директорка Крістіна Бланік, племінниця засновника компанія Маноло Бланіка.

Хоча бренд Manolo Blahnik був добре відомий на міжнародному рівні з 1970-х років, Китай має інші обмеження інтелектуальної власності порівняно з такими країнами, як Сполучені Штати, які вимагають від компаній підтвердити намір використовувати торговельну марку, перш ніж її можна буде використовувати законно.

Претензії Фанга на це ім’я як першої особи, яка зареєструвала торговельну марку на ринку Китаю в 1999 році, давно вважалися сильнішими за китайським законодавством.

Однак за останні роки ситуація дещо змінилася, коли в 2019 році до китайського законодавства про інтелектуальну власність були внесені поправки, спрямовані на так звані «недобросовісні» заявки. Це призвело до деяких відомих перемог для міжнародних брендів за останні роки.

Наприклад, у 2020 році китайському Qiaodan Sports було заборонено використовувати силует баскетбольної зірки Майкла Джордана як логотип, хоча він і надалі може використовувати свою латинізовану торгову марку китайської версії імені Джордана (Qiaodan).

Компанія Manolo Blahnik, яка досі була доступна споживачам у Китаї лише через сторонні платформи електронної комерції, такі як Farfetch, заявила, що планує розширити свій бізнес на материковий Китай у найближчому майбутньому, хоча не розкриває конкретних планів щодо ринку.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також