08 декабря 2022

Shein планує розвивати альянси з іншими брендами

Shein планує розвивати альянси з іншими брендами
1224

Китайська компанія-виробник одягу Shein призначила Джесіку Ліу Jessica Liu, яка раніше працювала в Amazon і Alibaba і була експертом у галузі логістики та управління операційними процесами, на посаду віце-президентки зі зв'язків з брендами та операційної діяльності, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.com.

Джессіка Ліу вже розпочала виконання своїх обов'язків, спрямованих насамперед на зміцнення взаємозв'язків з іншими компаніями fashion-індустрії.

Вона розпочинала кар'єру у 2005 році в підрозділі онлайн-дистрибуції Amazon, де працювала майже сім років. Після підвищення до позиції директорки зі спортивних товарів вона пішла в Alibaba, де спочатку очолила відділ взуття на маркетплейсі Tmall, а 2017 року стала директоркою платформи з продажу люксових товарів Tmall Luxury Pavilion. Через три роки Джессіка Ліу перейшла на керівну роботу в одну з провідних компаній у сфері електронної комерції Південно-Східної Азії — Lazada, яка також належить Alibaba.

Останнє призначення сигналізує про те, що компанія продовжує посилювати управлінську команду, яка займатиметься реалізацією нових стратегічних ініціатив.

Так, у липні минулого року Shein підписала контракт з іспанцем Якобо Гарсіа Мінья, який займається розвитком бізнесу на європейському ринку. Його роль поряд з іншим передбачає використання колишнього досвіду роботи в Inditex, Burberry та Salesforce для пошуку потенційних варіантів взаємодії з модними брендами та підвищення іміджу Shein.

Ще одним важливим призначенням для Shein стало недавнє запрошення на посаду віце-президента Дональда Тана, у минулому — старшого виконавчого директора інвестиційного банку, колишнього голови правління Bear Stearns та засновника Tang Media Partners.

Можливо, рішення компанії від 5 грудня 2022 року про виділення інвестицій у розмірі 15 млн євро для оптимізації роботи фабрик своїх постачальників, що послідувало за звинуваченнями в порушенні умов праці, було прийнято вже під впливом свіжої хвилі топ-менеджерів і стало першим кроком на шляху масштабного оновлення Shein.

Читайте також: Shein обійшов Zara за популярністю у 2022 році

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также