27 вересня 2023

Дві третини європейців регулярно купують продукти Private Label

Дві третини європейців регулярно купують продукти Private Label
1183

Згідно з новим дослідженням, товари ВТМ стали основним продуктом серед європейських споживачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

У дослідженні, проведеному постачальником пакувальних рішень Amcor, було опитано понад 3000 покупців у Великобританії, Франції, Німеччині, Італії, Польщі та Нідерландах.

Зростання вартості життя є одним з факторів, що впливають на рішення про покупку ВТМ. Опитування показало, що 85% респондентів вважають ціну основною причиною придбання таких товарів, тоді як 48% назвали рекламні акції ще одним мотиватором для вибору цієї продукції.

Покупці також враховують якість ВТМ, місцеве виробництво і більш «зелені» інгредієнти.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також