03 жовтня 2023

Nike знову став найдорожчим брендом одягу

Nike знову став найдорожчим брендом одягу
1647

Американський виробник спортивного одягу та взуття Nike в черговий раз зберіг лідерство у глобальному рейтингу найдорожчих брендів у категорії «одяг та аксесуари», який щорічно оновлюється британською консалтинговою компанією Brand Finance. Nike очолює список з 2015 року - тоді вийшов перший звіт щодо цієї категорії товарів. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Цього разу за рік вартість бренду знизилася на 5,6% — до $31,3 млрд. Друге місце, як і на рік раніше, посів французький люксовий рітейлер Louis Vuitton. Його вартість, навпаки, зросла на 12,2% і становила $26,29 млрд.

Третій рядок ще один люксовий бренд із Франції — Chanel. Він показав упевнене зростання у 27%, до $19,39 млрд, витіснивши на четверте місце Gucci — італійського виробника одягу, парфумерії, аксесуарів та текстилю класу «люкс».

Аналітики Brand Finance особливо виділили китайський бренд пухового одягу Bosideng, який вийшов на європейський ринок і зміг добре себе зарекомендувати. Цього року Bosideng активно співпрацювала з відомими дизайнерами, зокрема з французьким модельєром Жан-Полем Готьє. Також наголошується, що речі від бренду з'являлися на модних престижних показах. Проте вартість бренду Bosideng становить $1,9 млрд (47-е місце), у Brand Finance вважають його перспективним.

Найшвидшим брендом визнаний французький Celine. Напередодні вартість модного будинку зросла на 51%, до $2,9 млрд. Аналітики Brand Finance пов'язали різке зростання з діяльністю креативного директора компанії Еді Слімана, яке прийшло в Celine в 2018 році. До цього він 16 років працював з Christian Dior та Yves Saint Laurent.

Автори рейтингу зазначають, що за винятком найбільших брендів, виробники товарів класу «люкс» останнім часом стикаються з низкою складнощів, які зумовлені зростанням популярності спортивного одягу.

Однак гіганти «швидкої моди», зокрема H&M та Zara, теж мають труднощі. З минулого року вартість цих брендів впала на 26% та 15% відповідно. На думку експертів Brand Finance, послаблення їхніх позицій також пов'язане із непрозорою політикою в екологічних питаннях.

Наприклад, з'ясувалося, що серія одягу Conscious Collection від H&M, що позиціонується як екологічна з використанням перероблених відходів, насправді містить ще більше синтетичних матеріалів, ніж товари із традиційних колекцій бренду.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також