Бейонсе запускає власний б'юті-бренд Cécred
Бейонсе оголосила про запуск власного б'юті-бренд Cécred, перша лінійка якого складатиметься із засобів догляду за волоссям. Співачка опублікувала тизер-трейлер і повідомила дату появи довгоочікуваної косметики. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У короткому ролику миготять кадри з перукарні під назвою Headliners Hair Salon - саме так називався салон мами Бейонсе Тіни Ноулз, відкритий в 1990 році в Х'юстоні, і навіть з'являється архівне відео, на якому зовсім маленька майбутня свято стоїть поруч з мамою.
«Очевидно, що я виросла в перукарні моєї матері», — зізнається співачка. Адже справді, коли Бейонсе була маленька, вона допомагала мамі і підмітала волосся в салоні. А перші виступи гурту Destiny's Child проходили перед клієнтами Headliners Hair Salon, поки вони робили зачіски.
Дата виходу лінійки Cécred - 20 лютого.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар