22 лютого 2024

Відомий із 1883 року британський бренд цукрового сиропу вперше змінив логотип

Відомий із 1883 року британський бренд цукрового сиропу вперше змінив логотип
510

Британська Tate&Lyle, зайнята виробництвом продуктів харчування та напоїв, оновила логотип одного зі своїх найвідоміших брендів – цукрового сиропу Lyle's Golden Syrup. Компанія вирішила привнести свіжість та сучасність у спадщину бренду для залучення споживачів XXI століття. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TheStandard.

Попередній дизайн упаковки та логотипу Lyle's Golden Syrup використовувався понад 140 років і був визнаний найстарішим незмінним брендом у світі за версією Книги Рекордів Гіннесса у 2007 році. На ньому зображувався мертвий лев, що лежить, навколо якого кружляли бджоли. Логотип був створений у 1883 році з ініціативи релігійного власника цукрового заводу на ім'я Абрам Лайл і відсилав до біблійної історії про Самсона та дикого лева.

Тепер на логотипі сиропу зображено лише стилізовану голову живого лева, а в його гриві заплуталася бджола. Таким чином, Tate&Lyle оновлює логотип сиропу Lyle's Golden Syrup, щоб залучити сучасного споживача, але зберігає історичний зв'язок із левом та бджолами, які асоціюються з цим продуктом.

Старий дизайн логотипу збережеться тільки на традиційній бляшаній упаковці продукту, тоді як решта упаковки буде мати новий логотип.

 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також