Inditex зміцнює бренд Lefties для конкуренції з Shein
Іспанський ритейлер Inditex, який є найбільшим за обсягом продажів гравцем у категорії швидкої моди у світі, посилює присутність на ринку свого низькоцінового бренду Lefties з метою більш активної конкуренції проти китайського виробника Shein, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Стрімке зростання Shein — онлайн-майданчика, який не має фізичних магазинів — чинить тиск на таких великих ритейлерів, як Inditex та H&M, змушених шукати способи відповідати бюджетним цінам конкурента.
Бренд Zara став програвати у цій боротьбі з того часу, як головний холдинг Inditex почав підвищувати ціни на його продукцію, щоб зберегти прибуток в умовах інфляції та залучити більш платоспроможних покупців. Зважаючи на зміну ситуації в ніші бюджетних fashion-товарів не на свою користь, іспанська компанія вирішила розширити діапазон доступної пропозиції за допомогою масштабування мережі Lefties.
Під цим брендом, орієнтованим на покоління Gen-Z, ритейлер зараз продає джинси за 17,99 євро, сукні за 7,99 євро та сумки за 5,99 євро. Спочатку в торгових точках Lefties реалізовувалися залишки стоку Zara. Але згодом марка здобула самостійність і отримала мережу магазинів у 17 країнах, включаючи Єгипет, Мексику, Румунію, Саудівську Аравію, Туреччину та Об'єднані Арабські Емірати.
Найбільш успішно Lefties росте на внутрішньому іспанському ринку та в Португалії. Зокрема, в Іспанії, де у бренду, згідно з веб-сайтом, налічується 25 магазинів, кількість покупців зросла з приблизно 3,5 млн у 2019 році до 5 млн у 2023 році, випливає з оцінок дослідницької компанії Kantar. Таким чином, Lefties займає наступний після Shein (5,2 млн) рядок у списку лідерів продажу одягу в цій країні. Більш високі частки мають (у порядку спадання) Primark, Decathlon, El Corte Ingles, Zara та Carrefour.
Присутність Lefties на декількох ринках, що розвиваються, говорить про те, що Inditex прагне охопити покупців, які не готові купувати Zara, вважають експерти. При цьому для маркетингового просування Lefties використовуються стратегії, подібні до Shein. Одна з них пов'язана із залученням мікроінфлюенсерів для демонстрації продуктів у соцмережах.
У фінансових звітах групи Inditex дані щодо Lefties, як і раніше, включаються до показників Zara, що свідчить про небажання компанії публічно висвітлювати результати роботи цього підрозділу. На питання агентства з продажу та стратегії Lefties ритейлер не відповів, але заявив, що бренд вже понад два десятиліття пропонує свої власні колекції для жінок, чоловіків та дітей.
У минулому році Lefties відкрив свої перші магазини в Румунії та Туреччині, а також запустив торгові точки в Об'єднаних Арабських Еміратах, де бренд працює через партнерів із франчайзингу. У той же час Zara та інші бренди Inditex, зокрема Bershka та Pull&Bear, скорочують кількість своїх магазинів у всьому світі.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, зара, шейн
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар