14 травня 2024

Project44 називає найбільші ризики у ланцюгах постачання та засоби протистояння їм

Project44 називає найбільші ризики у ланцюгах постачання та засоби протистояння їм
473

Тімо Альштадт, старший директор платформи видимості Project44, дав свою оцінку поточним ризикам у ланцюжку постачання та дав поради щодо того, як компанії можуть тримати їх під контролем. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

«Моніторинг ланцюга постачання компанії може виявитися непростим завданням. Сучасні багаторівневі логістичні мережі включають сотні постачальників на декількох континентах і забезпечують максимальну ефективність продажів при безперебійній роботі. Однак ланцюжки поставок рідко працюють без збоїв – саме тому глобалізована модель може надзвичайно ускладнити підтримку прозорості та стійкості.

Достатньо одного погляду на заголовки, щоб побачити, що вражаючі перебої в ланцюгах постачання зростають – від аварії контейнеровоза Ever Given у Суецькому каналі до нападів на торговельні судна повстанців-хуситів у Ємені. Це чітко показує, що логістичні системи компаній потребують більшої підтримки, ніж будь-коли раніше. Рішення полягає в технології інтелектуального ланцюга поставок, оскільки це забезпечує видимість і допомагає пом’якшити наслідки збоїв», – пояснив Альштадт.

Перш за все, потрібно отримати доступ до якісних прогнозів погоди, особливо коли ви пов’язані із судноплавною галуззю. На думку експерта, детальний аналіз прогнозів дозволив би уникнути таких «несподіванок», як обмеження пропускної спроможності Панамського каналу. І взагалі, логістика мала би значно менші збитки, якби заздалегідь зважала на імовірність стихійного лиха у будь-якій частині світу.

По-друге, необхідно мати засоби для миттєвого реагування на непередбачувані ситуації, вважає фахівець. Терористичні та піратські напади, локальні війни тощо – усе це виникає несподівано. Про масштабні кібератаки також ніхто не попереджає. Подібні кризи наголошують на важливості прозорості, оперативності, гнучкості та стійкості, які підтримуються передовими технологіями ланцюжків постачання.

«Однак просто відстежувати місцезнаходження кораблів уже недостатньо. Сьогодні учасники вздовж ланцюга постачання повинні мати можливість отримати уявлення про те, які поставки та замовлення на яких кораблях постраждали від збоїв. Це створює основу для планування безпечного альтернативного маршруту, визначення оновленого орієнтовного часу прибуття і повідомлення його клієнтам», – пояснює Альштадт.

Викликів зараз настільки багато, що компаніям варто змиритися з думкою, що вже ніколи у майбутньому для них не буде ідеальних умов, коли можна створювати стабільну безперебійну логістику, вважає експерт. Проте використання сучасних інтелектуальних інструментів допомагає виходити зі складних ситуацій із найменшими втратами.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також