Lidl знову може продавати солодощі Haribo

Виробник кондитерських виробів Haribo та Lidl відновили ділові відносини. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Lebensmittel Zeitung.
Солодощі лідера ринку в категорії фруктових жувальних гумок після річної відсутності повернулися на полиці дискаунтерів. Виробник припинив поставки по всьому світу у квітні 2023 року після розбіжностей щодо умов закупівлі, але тепер обидва торгові партнери досягли угоди.
Lidl компенсувала зникнення кондитерського бренду своєю приватною маркою Sweet Corner, але цього виявилося замало. Згідно з маркетинговими дослідженнями, зростання продажів у категорії кондитерських виробів у Lidl за дванадцять місяців по лютий 2024 року було більш ніж на два процентні пункти нижче, ніж розвиток ринку в цілому.
Конкуренту Haribo, компанії Katjes, все ж таки вдалося отримати вигоду з втрати лідера ринку.
Читайте також: Власник Lidl інвестує 200 мільйонів у розширення електронної комерції
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, лідл, ритейл німеччини, лідл німмеччина
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар