Річні продажі Richemont зросли на 3% до 20,62 млрд євро

Минулої п'ятниці люксова швейцарська група Richemont опублікувала підсумки року, а також повідомила, що відновлює посаду генерального директора компанії. На початку червня її займе Ніколас Бос, який займає посаду генерального директора підрозділу Van Cleef & Arpels. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Випускник бізнес-школи ESSEC працює у групі з 1992 року. До Van Cleef & Arpels він приєднався у 2000 році. Топ-менеджер є генеральним директором марки з 2013 року, а також з 2019 року керує Buccellati.
Бос продовжить підпорядковуватися голові правління Richemont Йоханну Руперту, а в новій ролі «прямо і опосередковано займатиметься роботою всіх будинків, департаментів і регіонів». Зокрема, йдеться про ювелірні будинки групи, фінансовий та HR-департаменти.
Групі належить безліч брендів: від ювелірних Cartier і Van Cleef & Arpels до модних лейблів, включаючи Chloé, Alaïa, AZ Factory, Gianvito Rossi та інших. Компанія також, як і раніше, володіє онлайн-платформою Yoox Net-A-Porter, але вже деякий час шукає способи продати її.
Річний обсяг продажів групи зріс на 3% до 20,62 млрд євро за підсумком минулого фінансового року, що завершив наприкінці березня. Це сталося, незважаючи на уповільнення у четвертому кварталі. Хоча операційний прибуток упав на 5% до 4,8 млрд євро, якщо дивитися на підсумки за постійного обмінного курсу, прибуток зріс на 13%, що забезпечило операційну рентабельність 23,3%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар