Продажі Hermès виросли на 13%

Французький модний дім Hermès повідомив про зростання продажів у другому кварталі 2024 року на 13,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року, операційний прибуток при цьому досяг 3,15 млрд євро, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Результат виявився трохи нижчим за очікування аналітиків, які прогнозували прибуток у 3,2 млрд євро. Продажі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні збільшилися на 5,5%, особливо стрімке зростання відзначили в Японії — на 19,5%. Продажі в річному обчисленні в Північній Америці збільшилися на 13%, а в Європі на 18%.
Найбільше прибутку принесли вироби зі шкіри — їхні продажі збільшилися на 17,9%. Показники у сегменті одягу та аксесуарів піднялися на 15,1%.
Результати компанії більш стійкі, ніж у інших брендів, оскільки Hermès має сильну цінову політику і довгі списки очікування на свої найзатребуваніші сумки Kelly і Birkin, вартість яких в середньому починається від 10 тис. доларів.
Генеральний директор компанії Аксель Дюма повідомив, що компанія не помітила жодних серйозних змін у тенденціях, незважаючи на те, що раніше про падіння продажів повідомили практично всі бренди та конгломерати в люксовому сегменті.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, сумки біркін
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар